اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در جام جهانی کوچک

فوتسالیست قزوینی مسافر برزیل شد

با تشخیص کادر فنی تیم ملی فوتسال، وحید شفیعی فوتسالیست قزوینی تیم ملی فوتسال را در رقابت‌های جام جهانی کوچک همراهی می‌کند.

فوتسالیست قزوینی مسافر برزیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال اسامی بازیکنان اعزامی به رقابت‌های جام جهانی کوچک که هفته آینده در برزیل برگزار می‌شود را اعلام کرد که در این بین نام وحید شفیعی فوتسالیست قزوینی نیز چشم می‌خورد.

به این ترتیب وحید شفیعی فوتسالیست قزوینی به همراه اسماعیل عباسیان، مجتبی نصیرنیا، میثم خیام، جواد اصغری مقدم، علی‌اصغر حسن‌زاده، فرهاد توکلی، قدرت بهادری، سیدعلی کیایی، علیرضا وفایی، فرهاد فخیم، مسعود دانشور، حسین طیبی و مجتبی حسن‌نژاد 14 بازیکنی هستند که تیم ملی فوتسال را برای حضور در رقابت‌های فوتسال جام جهانی کوچک همراهی می‌کنند.

شفیعی که تیرماه سال جاری در جریان چهارمین دوره رقابت‌های فوتسال داخل سالن آسیا به همراه تیم ملی فوتسال عنوان قهرمانی قاره آسیا را به دست آورد، حالا این فرصت را دارد که درخشش خود را این بار در جریان رقابت‌های جام جهانی کوچک مقابل تیم‌های قدرتمند دنیا از جمله آرژانتین، برزیل، اسپانیا، ایتالیا، پرتغال و روسیه به نمایش بگذارد.

این فوتسالیست ارزنده قزوینی که به نوعی استارت درخشش خود را از تیم ملی امید فوتسال زد، توانست با ارائه بازی‌های حساب شده و منطقی نظر خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال را به خود جلب کند و در فهرست نهایی بازیکنان اعزام شده به رقابت‌های جام جهانی کوچک قرار بگیرد.

تیم ملی فوتسال برای حضور در این رقابت‌ها فردا تهران را به مقصد سائوپائولو ترک می‌کند تا پس از برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم‌های باشگاهی برزیل خود را مهیای حضور در این مسابقات کند.

البته بازیکنان تیم فوتسال روز گذشته در آخرین روز تمرین خود در تهران، مقابل تیم دسته اولی نیک‌اندیش اصفهان به میدان رفتند و در پایان موفق شدند با نتیجه پنج بر سه به برتری دست پیدا کنند.

تیم ملی فوتسال ایران که در مسابقات جام جهانی کوچک فوتسال با تیم‌های آرژانتین، برزیل و ژاپن هم‌گروه است، در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها 27 مهرماه مقابل تیم قدرتمند برزیل به میدان می‌رود.

انتهای پیام/2667/ز30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول