اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال سپاه شاهین‌شهر:

جشنواره فوتسال زیر 16 سال اصفهان در نجف‌آباد برگزار می‌شود

رئیس هیئت فوتبال سپاه ناحیه مقاومت شاهین‌شهر و میمه با اعلام خبر برگزاری جشنواره فوتسال بسیج استان اصفهان در 25 مهرماه در نجف آباد گفت: جشنواره فوتسال بسیج استان با حضور ورزشکاران زیر 16 سال در شهر نجف آباد برگزار می‌شود.

جشنواره فوتسال زیر 16 سال اصفهان در نجف‌آباد برگزار می‌شود

حسین اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مسابقات اخیر فوتسال زیر 16 سالی که در شهر گرگاب برگزار شد، اظهار کرد: مسئولیت و داوری این مسابقات به عهده بنده بود.

وی با اعلام خبر برگزاری جشنواره فوتسال بسیج استان اصفهان در 25 مهر ماه در شهر نجف‌آباد افزود: جشنواره فوتسال بسیج استان با حضور ورزشکاران زیر 16 سال در شهر نجف‌آباد برگزار می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال سپاه شاهین‌شهر با بیان اینکه در سطح شاهین‌شهر از لحاظ سالن ورزشی به نوعی اشباع‌شدیم یعنی حدود شش سالن ورزشی در این شهرستان فعال هستند، ادامه داد: بیش از پنج بازیکن فوتبال دوست این شهرستان در لیگ برتر کشور بازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه زمین چمن طبیعی در سطح شهرستان شاهین‌شهر وجود ندارد، گفت: زمین چمنی که هم اکنون در اداره تربیت بدنی شهرستان وجود دارد نزدیک به یک صد میلیون تومان دو سال پیش جهت بهسازی آن هزینه شد، اما متاسفانه به علت کم توجهی مسئولان چمن آن از بین رفت.

این ورزشکار با بیان اینکه در شاهین‌شهر فوتبالی بیشتر از فوتسالی داریم، تاکید کرد: در چند سال گذشته این شهرستان لیگ برتر فوتبال داشته است.

وی با اشاره به اینکه شاهین‌شهر فقط مسابقات جام رمضان دارد، تصریح کرد: سطح بازی‌ها در این شهرستان خوب است، اما هر سال دچار کاهش می‌شود که علت این به این دلیل است که ورزشکاران و ورزش دوستان شاهین‌شهری به علت کمبود امکانات به مرکز استان اصفهان سفر خواهند کرد.

اکبری با اشاره به استخر نیمه‌کاره کنار اداره تربیت بدنی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: بعد از گذشت 20 سال هنوز این استخر دولتی نیمه‌کاره مانده است، این در حالی است که در دو سال گذشته چند استخر خصوصی در کمترین زمان ممکن ساخته‌ شده‌اند.

انتهای پیام/63023/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول