اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلالی در گفت‌و‌گو با فارس:

ماهان تندیس از لیگ برتر فوتسال کنار می‌کشد / بخش خصوصی را قربانی می‌کنند

مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم از کنار کشیدن تیم فوتسال ماهان تندیس قم از بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خبر داد.

ماهان تندیس از لیگ برتر فوتسال کنار می‌کشد / بخش خصوصی را قربانی می‌کنند

امیر جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با اتفاقاتی که در دیدار هفته ششم ماهان تندیس قم با دبیری تبریز رخ داد، ترجیح می‌دهم که تیمم را از ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتسال کنار بکشم چراکه به نظر می‌رسد تجربیات تلخ گذشتگان به‌زودی شامل حال ما نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: در گذشته تیم‌های مطرحی با حمایت بخش خصوصی وارد چرخه لیگ برتر فوتسال کشور شدند و با خرج کردن هزینه‌های هنگفت خدمت زیادی به فوتسال کشور کردند ما نیز با همین نیت آمدیم که به جوانان قم و به فوتسال کشور خدمت کنیم اما گویا متولیان فوتسال کشور این را نمی‌خواهند.

مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم تصریح کرد: در دیدار هفته ششم با دبیری تبریز مثل آب خوردن سر تیم ما را بریدند و متاسفانه چون دبیری میزبان بود تمام عوامل و شرایط بازی را برای میزبان به شکلی طراحی کرده بودند که این بازی را با برد پشت سر بگذارد.

تیم دبیری تبریز کاملاً بر تصمیمات داور احاطه داشت

وی یادآور شد: تیم دبیری تبریز کاملاً بر تصمیمات داور احاطه داشت و هر سوتی که زده شد به نفع این تیم بود و باید اعتراف کنم که برای فوتسالی که داوری آن را وحید شمسایی انجام می‌دهد، متاسفم، چراکه در تبریز سر تیم ماهان تندیس قم را بریدند.

جلالی تصریح کرد: تصمیمات داوران این بازی در بسیاری از صحنه‌ها بر ضد تیم ماهان تندیس بود و حریف کاملاً بر نحوه قضاوت داور تاثیر می‌گذاشت؛ شما می‌گویید که بخش خصوصی به فوتسال بیاید و ما از بخش خصوصی حمایت می‌کنیم اما چه فایده دارد.

وی تاکید کرد: ما نمی‌خواهیم از بخش خصوصی حمایت کنید، ما می‌گوییم حق ما را تباه نکنید، با اتفاقاتی که در بازی با دبیری تبریز برای تیم ما رخ داد، شدیداً دلخورم و اعلام می‌کنم که با این شرایط از لیگ برتر فوتسال کنار می‌کشیم.

چون تیم دولتی نیستیم در فوتسال کشور حامی نداریم

مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم تصریح کرد: متاسفانه چون تیم دولتی نیستیم حامی نداریم و هرگاه بخش خصوصی به میدان می‌آید به شیوه‌های مختلف آن را قربانی می‌کنند و به نظر می‌رسد بعد از اتفاقات ناخوشایندی که برای بخش خصوصی در گذشته رخ داده، این بار نوبت ما است.

گفتنی است، تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دیداری از هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در میهمانی دبیری تبریز صدرنشین لیگ برتر، در حالی با شکست پنج بر سه میدان را ترک کرد که در این دیدار محمدحسین کوهستانی بازیکن این تیم از زمین بازی اخراج شد و داوران مسابقه دو پنالتی از نقطه اول به نفع تیم دبیری تبریز اعلام کردند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هم‌اکنون تیم دبیری تبریز با 14 امتیاز صدرنشین است، گیتی پسند اصفهان با 12 امتیاز دوم، منصوری قرچک، میثاق تهران و فرش آرای مشهد همگی با 11 امتیاز در مکان‌های سوم تا پنجم و ماهان تندیس قم با 10 امتیاز در رده ششم هستند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول