اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته گرامیداشت نیروی انتظامی

مسابقات شنا و فوتسال در خلخال برگزار شد

همزمان با هفته گرامیداشت نیروی انتظامی مسابقات شنا و فوتسال در خلخال برگزار شد.

مسابقات شنا و فوتسال در خلخال برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت تلاش‌های تلاشگران عرصه نظم و امنیت صبح امروز مسابقات مختلفی از جمله شنا و فوتسال در شهرستان خلخال با شرکت ادارات و نهاد‌ها برگزار شد.

مسابقات شنا با شرکت 25 نفر از کارکنان نیروی انتظامی خلخال در محل استخر فجر خلخال برگزار شد که به ترتیب قادر آقا‌کیشی‌زاده، محمد تقی آذری و امیر محمدی نفرات اول تا سوم مسابقات شنای گرامیداشت هفته نیروی انتظامی را کسب کردند.

همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی مسابقات فوتسال با شرکت تیم‌های فرماندهی انتظامی خلخال و تیم نظام پزشکی در محل سالن کارگران شهرستان خلخال در جاده علی‌آباد برگزار شد.

در این مسابقات در نهایت تیم نظام پزشکی شهرستان خلخال با بازی برتر گروهی توانست با نتیجه شش بر چهار تیم فرماندهی انتظامی خلخال را مغلوب کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تا پایان هفته نیروی انتظامی مسابقات مختلفی با حضور کارکنان ناجا در شهرستان خلخال و بخش‌های تابعه برگزار خواهد شد.

همچنین مسابقه بزرگ همایش پیاده‌روی خانوادگی صبح جمعه از ساعت هشت صبح 19 مهر ماه در جلوی ستاد فرماندهی انتظامی خلخال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/62008/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول