اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم:

بازی سختی با صدرنشین لیگ برتر فوتسال داریم

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: با صدرنشین لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بازی سختی خواهیم داشت ولی سعی می‌کنیم از این بازی با امتیاز خارج شویم.

بازی سختی با صدرنشین لیگ برتر فوتسال داریم

سید وحید غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: بازی‌های لیگ برتر فوتسال هفته به هفته سخت‌تر از قبل می‌شود، چراکه تیم‌ها شناخت بیشتری نسبت به یکدیگر پیدا می‌کنند و با مطالعه از وضعیت حریف خود گام به میدان می‌گذارند.

وی ادامه داد: طبیعی است که در دیدارهایی که به میدان می‌رویم، فیلم بازی‌های قبل حریفان خود را به دقت تماشا می‌کنیم و خوب هم می‌دانیم که حریفان ما نیز با دقت ما را آنالیز می‌کنند به همین خاطر سعی می‌کنیم با روشی منطقی با دبیری تبریز بازی کنیم.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: معمولاً وقتی ما در سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان قم در مقابل تیم‌های دیگر لیگ برتری بازی می‌کنیم حریفان ما با تاکتیک دفاع از دروازه و ضد حمله برابر ما قرار می‌گیرند و ما می‌خواهیم از همین روش در میهمانی رقبا بهره ببریم.

وی یادآور شد: وقتی در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با رقبا بازی می‌کنیم، جمعیت بالای تماشاگران و انتظاری که آن‌ها از تیم دارند موجب می‌شود بازیکنان ما کمی با استرس بازی کنند، هر چند به آن‌ها گفته‌ایم که به هیچ چیز توجه نکنند و فقط به بازی خوب بیاندیشند.

غیاثی با بیان این‌که در سال‌های گذشته در کنار وحید شمسایی همبازی وی در تیم ارم کیش قم بوده و به خوبی از وی شناخت دارد، تصریح کرد: ما به خوبی از تفکرات شمسایی شناخت داریم و سعی می‌کنیم با دفاع منطقی و ضدحمله برای غلبه بر صدرنشین لیگ برتر فوتسال به میدان برویم.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان این‌که حسین شمس به عنوان مدیر فنی تیم به خوبی آنالیز دقیقی از تیم دبیری را به کادر فنی داده است، تاکید کرد: تمام تلاش خود را در بازی مقابل دبیری تبریز انجام خواهیم داد تا با دست پر از میدان خارج شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی در خصوص عملکرد تیم ماهان تندیس قم در دیدارهای گذشته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عنوان کرد: تیم ما هنوز به هماهنگی لازم نرسیده است ولی هفته به هفته در مسیر پیشرفت قرار دارد و یقیناً نتایج ما در آینده بهتر خواهد بود.

غیاثی با بیان این‌که تیمش هفته قبل مقابل تیم هلال احمر آذربایجان شرقی پیروزی با ارزشی کسب کرد، اظهار داشت: به دست آوردن سه امتیاز در بازی مقابل هلال احمر باعث افزایش روحیه بازیکنان تیم ما شد و حالا شرایط بهتری برابر مقابله با تیم دبیری تبریز داریم.

انتهای پیام/78002/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول