اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلالی در گفت‌وگو با فارس:

ماهان تندیس قم 2 فوتسالیست اسپانیایی جذب می‌کند

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ماهان تندیس قم از برنامه‌ریزی برای جذب دو بازیکن خارجی برای تقویت تیم فوتسال ماهان تندیس خبر داد.

ماهان تندیس قم 2 فوتسالیست اسپانیایی جذب می‌کند

امیر جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: ما زمانی که قرار شد در مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حامی نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشیم هدفمان کسب نخستین قهرمانی قم در ادوار مختلف این رقابت‌ها بود.

وی ادامه داد: اکنون نیز هدفی جز رسیدن به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نداریم و برای این کار سعی می‌کنیم یک تیم کامل و بدون نقص باشیم و در مقابل تمام حریفان با بهترین عملکرد در مسیر موفقیت حرکت کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ماهان تندیس قم اضافه کرد: تیم ما یک حسن و برتری بزرگ نسبت به دیگر تیم‌های حاضر در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دارد و آن هم بومی بودن تیم ماهان تندیس قم است.

وی ابراز داشت: ما به غیر از بازیکنان بومی به هیچ فوتسالیست دیگر در ترکیب تیم ماهان تندیس قم نیاز نداریم چون معتقدم که قم مهد فوتسال کشور است و اگر ما می‌خواهیم به مقام قهرمانی در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برسیم این توان و ظرفیت را در بین بازیکنان بومی داریم.

جلالی عنوان کرد: با این حال اعتقاد دارم که باید از پیشرفت‌های روز فوتسال دنیا نیز بهره برد و به همین خاطر حسین شمس را که مدرس فدراسیون جهانی و همچنین سرمربی با سابقه و با دانش تیم ملی کشورمان در جام جهانی محسوب می‌شود به عنوان مدیر فنی به تیم اضافه کرده‌ایم.

وی یاد آور شد: شمس مشاوره‌های لازم در خصوص مباحث فنی را برای موفقیت تیم در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به ما می‌دهد و با هماهنگی با کادر فنی و حسین شمس در نظر داریم دو بازیکن جدید خارجی به تیم اضافه کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ماهان تندیس قم افزود: تیم ما تا این هفته عملکرد بسیار خوبی در مقابل حریفان لیگ برتری خود داشته است و در حال حاضر با کسب 10 امتیاز در فاصله یک امتیازی صدرنشین جدول رده‌بندی در مکان سوم جای دارد و قطعا به روند رو به رشد خود ادامه می‌دهد.

وی تاکید کرد: با این حال برای تقویت تیم قصد داریم دو بازیکن خارجی جذب کنیم و برای این منظور دو فوتسالیست توانمند اسپانیایی که در این کشور بازیکنان با سابقه‌ای محسوب می‌شوند را برای بازی‌های دور برگشت فصل جاری لیگ برتر فوتسال جذب خواهیم کرد.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم که از پنج بازی قبل خود در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور موفق به کسب 10 امتیاز و رتبه سوم جدول رده‌بندی شده است در هفته ششم لیگ برتر فوتسال جمعه این هفته در تبریز به مصاف تیم صدرنشین 11 امتیازی یعنی دبیری این شهر می‌رود.

انتهای پیام/78002/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول