اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم‌دره خبر داد

استقبال کودکان خرم‌دره‌ای از کلاس‌های سفالگری کانون پرورش فکری

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خرم‌دره از استقبال خوب کودکان و نوجوانان خرم‌دره‌ای از کلاس‌های سفالگری کانون پرورش فکری این شهرستان خبر داد.

استقبال کودکان خرم‌دره‌ای از کلاس‌های سفالگری کانون پرورش فکری

هاجر بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خرم‌دره اشاره کرد و اظهار داشت: کانون خرم‌دره در طول سال برنامه‌های متنوعی برگزار می‌کند.

وی به استقبال خوب کودکان و نوجوانان از برنامه‌های تابستان کانون اشاره کرد و افزود: در شش ماه نخست سال‌جاری 107 نفر از کودکان و نوجوانان به عضویت کتابخانه کانون خرم‌دره درآمدند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه 50 نفر از کودکان و نوجوانان در کلاس‌های آموزشی نقاشی شرکت کردند، تصریح کرد: همچنین 70 نفر از کودکان و نوجوانان در کلاس آموزش سفال با دست و چرخ در کارگاه شرکت کردند.

این مسئول اضافه کرد: 20 نفر از کودکان و نوجوانان در نیمه نخست سال‌جاری در کارگاه خلاق شرکت کردند.

بیگدلی در ادامه به معماری، رنگ‌آمیزی و فضاسازی مراکز کانون اشاره کرد و افزود: فضاسازی کانون با مکان‌های دیگر متفاوت است.

وی ادامه داد: میز و صندلی و همه تجهیزات کانون با رنگ‌های شاد رنگ‌آمیزی شده است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند با حضور در کلاس‌های کانون پرورش فکری از برنامه‌های متنوع آن بهره‌مند شوند.

این مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه کانون برنامه‌های مختلفی متناسب با گروه سنی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی برگزار می‌کند، افزود: برنامه‌های مختلفی از جمله قصه‌گویی، شعرخوانی، روخوانی کتاب، بحث آزاد، بحث کتاب، معرفی شخصیت، سرزمین، وقایع و... برگزار می‌شود.

بیگدلی مطالعه را یکی از بهترین راه‌های غنی‌سازی و بهره‌وری از اوقات فراغت کودکان و نوجوانان دانست و افزود: محوریت اصلی برنامه‌های کانون با موضوع کتاب برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: امید است هر روز علاقه کودکان و نوجوانان به حضور در برنامه‌های کانون افزایش یابد.

انتهای پیام/73008/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول