اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال جاری تاکنون صورت گرفت

انجام 710 مورد نظارت بهداشتی توسط شبکه دامپزشکی فردوس

رئیس شبکه دامپزشکی فردوس گفت: از آغاز سال جاری تاکنون 710 مورد نظارت بهداشتی بر روی مراکز تولید، عرضه و نگهداری فرآورده‌های خام دامی در فردوس توسط شبکه دامپزشکی این شهرستان انجام شده است.

انجام 710 مورد نظارت بهداشتی توسط شبکه دامپزشکی فردوس

محمد اصغرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: امام جمعه فردوس به مناسبت 14 مهر‌ماه روز دامپزشکی با کارکنان این سازمان دیدار داشته است.

وی از افتتاح دو پیش‌سردکن در کشتارگاه‌های فردوس و اسلامیه خبر داد و افزود: این دو پیش‌‌سردکن به بزودی در این شهرستان‌ها افتتاح می‌شود.

تشکیل 24 پرونده برای متخلفان حمل دام غیرمجاز در فردوس

رئیس شبکه دامپزشکی فردوس ادامه داد: برگزاری کلاس آموزشی بهداشتی در مدارس شهرستان از دیگر برنامه‌های دامپزشکی فردوس به مناسبت روز دامپزشکی بوده است.

اصغرزاده با بیان این‌که پنج اکیپ برای امر نظارت به صورت سیار و  ثابت در دامپزشکی فردوس فعالیت می‌کنند، یادآور شد: از این تعداد یک اکیپ ثابت، یک اکیپ سیار برای واکسیناسیون دام‌ها، دو اکیپ برای نظارت بهداشتی بر کشتارگاه‌ها و یک اکیپ برای جلوگیری از سل و بروسلوز در بین دام‌ها فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: از آغاز سال جاری تا پایان شهریور‌ماه سال جاری 24 پرونده حمل دام غیرمجاز توسط اداره تعزیرات این شهرستان برای افراد متخلف تشکیل شده است.

کشف 37 کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در فردوس

رئیس شبکه دامپزشکی فردوس افزود: این متخلفان مبلغ 268 میلیون و 600 هزار ریال جریمه شدند.

اصغرزاده با بیان این‌‌که از آغاز سال جاری تاکنون 710 مورد نظارت بهداشتی از مراکز تولید، عرضه و نگهداری فردوس صورت گرفته است، متذکر شد: در این مدت 24 مورد تذکر بهداشتی به مراکز تولید، عرضه و نگهداری این شهرستان انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: از آغاز سال جاری تاکنون 37 کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در فردوس کشف و ضبط شده است.

صدور مجوز حمل بهداشتی برای 19 دستگاه در فردوس

رئیس شبکه دامپزشکی فردوس با بیان این‌که اداره دامپزشکی برای ماشین‌‌های حمل فرآورده‌های خام دامی مجوز صادر می‌کنند، اذعان داشت: شبکه دامپزشکی فردوس در حال حاضر برای 19 دستگاه حمل فرآورده‌های خام دامی کد الکترونیکی بهداشتی صادر کرده است.

اصغرزاده از وجود یک آزمایشگاه برای آزمایش فرآورده‌های خام دامی در فردوس خبر داد و خاطرنشان کرد: از آغاز سال جاری تاکنون 45 مورد آزمایش در این آزمایشگاه صورت گرفته است.

انتهای پیام/69021/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول