اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین خبر داد

خریداری بیش از 40 میلیارد تومان تجهیزات امدادی برای قزوین

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: بیش از 40 میلیارد تومان امکانات و تجهیزات امدادی برای استان خریداری شده است.

خریداری بیش از 40 میلیارد تومان تجهیزات امدادی برای قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای امدادی اظهار کرد: ویژگی مدیران بحران چالاکی، چابکی، سرعت عمل و آمادگی کامل بوده و مدیریت بحران یک کار تیمی است که با هماهنگی و همراهی همه دستگاه‌ها اعم از خدمات‌رسان و نیروهای نظامی و انتظامی امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: بیش از 40 میلیارد تومان امکانات و تجهیزات امدادی برای استان قزوین خریداری شده است.

این مسئول افزود: مدیریت بحران سه اصل دارد، یک اصل یا یک ضلع آن مردم هستند، ضلع دوم مدیریت و ضلع سوم نیز تجهیزات، امکانات و منابع است.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: در بحث مردم، بدون همکاری مردم هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم، در ضلع دوم مدیریت منظور هماهنگی در مدیریت است، دستگاه‌های نظامی و انتظامی و مجموعه هلال احمر و پلیس اگر با هم هماهنگی نداشته باشند قطعاً کارها به آن شکل که می‌خواهیم پیش نمی‌رود که این هماهنگی در حال حاضر وجود دارد.

حبیبی اضافه کرد: بحث تجهیزات و امکانات ضلع سوم مدیریت بحران است که در این خصوص نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و در اختیار استان قرار داده شده است از جمله بالگرد که به همت مجموعه هلال احمر انجام گرفت که در بلایا و حوادث قطعاً به منظور سرعت عمل در کار کمک خوبی است.

این مسئول ادامه داد: بحث بیمارستان صحرایی که با 45 تخت در کمتر از هفت ساعت برای استفاده آماده می‌شود و اردوگاه اضطراری است ظرف چند ساعت آماده و در اختیار قرار می‌گیرد و استان قزوین به عنوان یک استان آماده و معین استان تهران است.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: اگرچه قزوین یک استان زلزله‌خیز است ولی به منظور حضور نظام مهندسی مقتدر، حضور آگاهانه دستگاه‌های اجرایی در روستاها هیچ نگرانی از باب زلزله نداریم و اعلام آمادگی خود را به مردم و مسئولان اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/2667/ز30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول