اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اورژانس 115 شهرستان برخوار:

سالانه 2500 ماموریت امدادی در شهرستان برخوار انجام می‌گیرد

مسئول اورژانس 115 شهرستان برخوار گفت: سالانه نزدیک به 2 هزار و 500 ماموریت امدادی هم در بحث حوادث شهری وهم در بحث حوادث جاده‌ای صورت می‌پذیرد.

سالانه 2500 ماموریت امدادی در شهرستان برخوار انجام می‌گیرد

عباس رنجبران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه در شهرستان برخوار تنها دو پایگاه اورژانس 115 مشغول ارائه خدمات به هموطنان هستند، اظهار داشت: تا یک ماه آینده پایگاه سوم نیز در شهر خورزوق جهت رسیدگی به ماموریت شهری و جاده‌ای افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه دو پایگاه امدادی مستقر در شهرستان برخوار دارای 13 کارشناس فوریت‌های پزشکی‌اند، افزود: سالانه نزدیک به 2هزار و 500 ماموریت امدادی هم در بحث حوادث شهری وهم در بحث حوادث جاده‌ای صورت می‌پذیرد.

مسئول اورژانس 115 شهرستان برخوار با اشاره به اینکه اورژانس‌های 115 شهرستان برخوار هم حوادث جاده‌ای وهم حوادث شهری را پوشش می‌دهند، ادامه داد: آمار ماموریت‌های این دو پایگاه در شش ماه اول سال گذشته نسبت به شش ماه اول 1392 حدود 2 درصد رشد داشته است.

این مسئول با بیان اینکه در موضوع تصادفات و ماموریت های شهری با کمبود تجهیزات مواجه نیستیم، تصریح کرد: از لحاظ منابع انسانی کمبود نیرو داریم و این دو پایگاه نسبت به جمعیتی که در شهرستان وجود دارد جوابگو نیست به همین دلیل از مسئولان انتظار داریم که مشکلات ما تا حد امکان حل کنند.

انتهای پیام/63023/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول