اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ورزشگاه بادگار امام صورت می‌گیرد

پوشش امدادی بازی صبا و پرسپولیس در قم

اورژانس 115 قم آمادگی خود را برای پوشش امدادی بازی صبا و پرسپولیس که 12 مهر ماه سال جاری در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود، اعلام کرد.

پوشش امدادی بازی صبا و پرسپولیس در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران از هفته دوازدهم نیم فصل نخست بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه دوازدهم مهرماه در ورزشگاه یادگار امام در قم به انجام می‌رسد.

با توجه به اینکه هر دو تیم از طرفداران فراوانی برخوردار هستند، انتظار می‌رود جمعیت فراوانی نیز برای تماشای این بازی به ورزشگاه یادگار امام قم بروند.

اورژانس 115 قم که در بازی‌های فوتبال که به میزبانی قم برگزار می‌شود، پوشش امدادی مطلوبی دارد، اعلام کرده است این مسابقه را نیز زیر پوشش امدادی خود قرار خواهد داد.

بر اساس اعلام اورژانس قم برای پوشش امدادی مطلوب این مسابقه، دو دستگاه آمبولانس داخل زمین بازی و چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در مسیر ورزشگاه به امدادرسانی مطلوب اهتمام خواهند داشت.

انتهای پیام/78005/ط10/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول