اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت جمعیت هلال‌احمر دماوند انجام شد

پوشش وسیع امدادی در همایش بزرگ پیاده‎روی کیلان + تصاویر

جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند به همت واحد امداد و نجات خود، پوشش امدادی وسیعی از همایش بزرگ پیاده‎روی شهر کیلان از توابع شهرستان دماوند انجام داد.

پوشش وسیع امدادی در همایش بزرگ پیاده‎روی کیلان + تصاویر

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند امروز در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران گفت: طبق هماهنگی‎های انجام شده با کمک عوامل فوریت‎های پزشکی، پوشش امدادی این مراسم به عهده این جمعیت بود.

حمید فرهادی با اشاره به حضور پرشور مردم شهرستان دماوند در این همایش بزرگ اظهار داشت: جمعیت هلال احمر شهرستان با حضور 50 نفر از پرسنل و اعضای خود، پوشش امدادی این مراسم را به نحو احسن انجام داد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند همچنین از استقرار دو خودروی عملیاتی، یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورسیکلت در این همایش خبر داد و افزود: امدادگران در قالب دو تیم امدادگر برادر و خواهر در این مراسم، آماده خدمات‎رسانی به شرکت‎کنندگان در راهپیمایی بودند.

فرهادی خاطرنشان کرد: در این مراسم همچنین با برپایی چادر امداد، خدماتی مثل آموزش امداد و کمک‎های اولیه، توزیع بروشورهای آموزشی و انجام تست فشار خون انجام شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند با اشاره به اینکه خوش‎بختانه در این مراسم اتفاق خاصی نیفتاد که نیاز به امدادرسانی باشد، از تمام مسئولان برگزاری این همایش به ویژه شهرداری کیلان تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/2568/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول