اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سری مسابقات قهرمانی فوتسال بانوان کشور

تیم فوتسال پیروزی به مصاف شواری شهر نوشهر می‌رود

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران از رویاروی تیم فوستال بانوان مازندران و شورای شهر نوشهر از سری رقابت‌های فوتسال قهرمانی بانوان کشور خبر داد.

تیم فوتسال پیروزی به مصاف شواری شهر نوشهر می‌رود

فاطمه بوداغی در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: نهمین دوره  رقابت‌های فوتسال بانوان با حضور 12 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها از 17 آبان ماه آغاز می‌شود.

نائب رئیس هیئت فوتبال مازندران در ادامه با اشاره به حضور سه ساله تیم شورای شهر نوشهر در این دوره از رقابت‌ها خاطر نشان کرد: تیم شورای شهر نوشهر در سال جاری نیز به عنوان نماینده فوتسال مازندران در این دوره از رقابت‌ها حضور دارد.

بوداغی تصریح کرد: فصل جدید این مسابقات از 17 آبان آغاز می شود که در نخستین هفته تیم شورای شهر نوشهر در خانه میزبان پیروزی تهران است.

نایب رئیس امور بانوان هیئت فوتبال مازندران خاطر نشان کرد: تیم‌های شورای شهر نوشهر، صنعت نفت آبادان، شهرداری اشکنان، داماش گیلان، پرسپولیس تهران، متین ورامین، مس پارس اصفهان، آرمان رضا مشهد، کاسپین قزوین، پیروزی تهران، شهرداری شهریار و شرکت ملی حفاری اهواز به عنوان 12 تیم در این مسابقات هستند.

وی در پایان با اشاره به حضور بازیکنان بومی و جوان در ترکیب نماینده مازندران افزود: در فصل گذشته تیم شورای شهر نوشهر با کسب 16 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/86005/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول