اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:

احساس امنیت مردم زنجان را شادترین مردم کشور کرده است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: احساس امنیت موجب معرفی مردم زنجان به عنوان شادترین مردم ایران شده است.

احساس امنیت مردم زنجان را شادترین مردم کشور کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سرهنگ مراد جعفری در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: نیروی انتظامی استان زنجان در سال گذشته از لحاظ کشف پرونده‌های مختلف رتبه اول کشوری را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته ناجا اقتدار پلیس در سایه مردم‌مداری، قانون‌مداری و روزآمدی است، افزود: جامعه‎محوری و مردم‌مداری در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی قرار دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه در شش ماهه اول سال‎جاری هیچگونه جرائم خشنی در این استان رخ نداده است، افزود: در این مدت 10 فقره قتل با انگیزه‌های خانوادگی، اخلاقی و اقتصادی به وقوع پیوسته که با تلاش‌ نیروهای انتظامی عاملان همه قتل‌‌ها دستگیر شده‌اند‌...................................

 

وی با اشاره به تبعات مواد مخدر در جامعه تصریح کرد: مقابله با تهیه‌کنندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر از برنامه‌های نیروی انتظامی محسوب می‌شود.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه ایجاد امنیت در جامعه از برنامه‌های نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: استان زنجان از استان‌های امن کشور محسوب می‌شود و خوشبختانه جرائم خشن در این استان جایگاهی ندارد.

وی با اشاره به انهدام پانزده باند تهیه و توزیع مواد مخدر در نیمه اول سال افزود: در این مدت بیش از 514 کیلو انواع مواد مخدر کشف شده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: در این رابطه 156 دستگاه انواع وسایل نقلیه توقیف و یک‎هزار و 335 نفر نیز در این زمینه دستگیر شده‌اند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان سلاح کشف شده در استان را از نوع جنگی و شکاری اعلام و اضافه کرد: 42 نفر در رابطه با سلاح‌های کشف شده، دستگیر شده‌اند.

این مقام مسئول به اجرای طرح امنیت محیطی در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: زنجان در ایجاد امنیت محیطی مقام پنجم کشوری را دارد.

جعفری از اجرای 15 طرح عفاف و حجاب در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: در این راستا به 5 هزار نفر تذکر داده شده است.

وی با بیان اینکه مردم در اجرای طرح‌های پلیس نقش اساسی دارند، افزود: همکاری مردم موجب اجرای مطلوب برنامه‌های پلیس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم زنجان شادترین مردم کشور هستند، افزود: این شادی در نتیجه آرامش و امنیت جامعه به دست آمده است.

انتهای پیام/73003/ی40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول