اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی:

‌‌نیروی انتظامی ‌برای ایجاد آرامش و آسایش مردم از هیچ کوششی دریغ ‌نمی‌کند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ‌‌نیروی انتظامی ‌برای ایجاد آرامش و آسایش مردم از هیچ کوششی دریغ ‌نمی‌کند.

‌‌نیروی انتظامی ‌برای ایجاد آرامش و آسایش مردم از هیچ کوششی دریغ ‌نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اسماعیل احمدی‌مقدم در آئین بزرگداشت مقام والای 13 هزار شهید نیروی انتظامی با سلام و درود به روح مطهر شهدا و خانواده شهدا، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و اظهار داشت: مسیر نیروی انتظامی مسیر شهادت و خط سرخ ولایت است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی سازمانی برگرفته از نهضت عاشورا و برگرفته از مکتب اسلام و اهل‌بیت عصمت و طهارت است؛ نیروی انتظامی حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) را الگو و اسوه خود قرار داده است.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه برخورد با پلشتی‌ها و احیای امر به معروف و نهی از منکر، دفاع از دین، برخورد با ظالم و دفاع از مظلوم را از اهداف حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در عاشورا عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی نیز این موارد را رسالت و وظیفه خود می‌داند و در راستای اهداف و آرمانهای دین مبین اسلام و مکتب ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) گام بر می‌دارد.

احمدی‌مقدم با تأکید بر اینکه شهیدان انقلاب اسلامی با چنین هدفی جان خود را فدای انقلاب کردند، خاطرنشان کرد: عشق شهدا شهادت است و به همین دلیل در نیروی انتظامی به خدمت در آمده و توفیق شهادت نصیب عده‌ای از آنها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گروهی از مومنان همواره بر عهد خود می‌ایستند، گروهی در این راه جان خود را می‌دهند و گروهی دیگر منتظر هستند، تصریح کرد: ویژگی منتظران این است که هرگز مسیر خود را گم نمی‌کنند و هرگز در این مسیر سست نمی‌شوند و راه آنها با راهی که شهدا رفتند یکی است اما نوبت‌ها متفاوت.

فرمانده نیروی انتظامی، حضور در نیروی انتظامی برای کسب روزی را امری اشتباه دانست و عنوان کرد: اکثریت افرادی که در نیروی انتظامی مشغول به خدمت شده‌اند، نیتشان نیت الهی است و با اقتدا به حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) تلاش می‌کنند تا فدایی ولایت باشند و اصل خدمت به مردم غیور ایران اسلامی اهداف غیورمردان نیروی انتظامی است و آنها خدمت به بهترین خلق خدا روی زمین را سرلوحه خود قرار دادند؛ همانگونه که امام فرمودند که مردم ایران اسلامی بهترین مردم از صدر اسلام تاکنون هستند.

وی در ادامه خدمتگزاری را افتخاری بزرگ برای نیروهای شاغل در نیروی انتظامی دانست و اذعان کرد: نیروهای غیور نیروی انتظامی همواره در خدمت به مردم هستند و حقیقتاً آرزوی شهادت می‌کنند و در عرصه‌های مختلف با حضور پرشور و به موقع خود برای ایجاد آرامش و آسایش برای مردم تلاش می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی، خانواده شهدا را اسوه صبر و ایستادگی خواند و بیان داشت: خانواده معظم شهدا بهترین هستی زندگی خود را در راه انقلاب اسلامی فدا کرده‌اند و کوشیدند در مسیر انقلاب آنچه که داشتند، فدای انقلاب کنند.

این گزارش حاکی است، یادواره 13 هزار شهید والامقام نیروی انتظامی با حضور سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی، سردار رادان جانشین نیروی انتظامی، جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و فرماندهان نیروی انتظامی در سالن مهدیه گلزار شهدای بهشت زهرا و در جوار بیش از 34 هزار شهید انقلاب اسلامی که در این فضا آرمیده‌اند، برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول