اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت

بازدید مدیریت شهری از کلانتری 12 فرون‌آباد

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فرون‌‌آباد به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی از کلانتری 12 شهرستان پاکدشت بازدید کردند.

بازدید مدیریت شهری از کلانتری 12 فرون‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌ عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون‌آباد، به‌ مناسبت هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت این هفته احمد آرامی رئیس و ابراهیم رضایی‌فر نایب رئیس شورا و اعضای این شورا به‌همراه علی بند علیان شهردار فرون‌آباد و مسئولان واحدهای روابط‌ عمومی و امور ایثارگران شهرداری، از کلانتری 12 فرون‌آباد بازدید کردند.

شهردار فرون‌آباد در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و عرض تبریک و خدا قوت به فرماندهی و پرسنل کلانتری، از تلاش‌ها و خدمات ارزنده نیروی انتظامی در حفظ، تأمین و ارتقاء سلامت و امنیت جامعه به‌ویژه شهر فرون‌آباد تقدیر و تشکر کرد.

علی بند علیان افزود: تخلف و رعایت نکردن قوانین همواره در جامعه وجود دارد و جهادگران نیروی انتظامی همواره جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و به تامین امنیت و آرامش شهروندان می‌پردازند.

احمد آرامی، رئیس شورای اسلامی شهر فرون‌آباد نیز بر تعامل هر چه بهتر و بیشتر بین مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر با پرسنل کلانتری تاکید کرد و افزود: نیروی انتظامی در راستای تحقق اهداف و وظایف محوله‌ای که بر عهده دارد، نیازمند همکاری تمام مردم به‌ویژه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

بر پایه این گزارش، در پایان این بازدید با اهداء لوح سپاس و هدایا به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی از سروان امیر شیخیان سرپرست کلانتری و سروان علی خادمی جانشین وی و پرسنل کلانتری تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/2462/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول