اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شبستر:

فرهنگ مردم شبستر موجب ارتقای سطح امنیت اجتماعی شده است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شبستر گفت: فرهنگ بالای مردم و مسئولان منطقه شبستر، موجب ارتقاء سطح امنیت اجتماعی در شبستر شده است.

فرهنگ مردم شبستر موجب ارتقای سطح امنیت اجتماعی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، محمد صفایی امشب به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار با رئیس و کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شبستر اظهار کرد: نیروی انتظامی شبستر به علت ارتباط کاری با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی همواره تلاش کرده است در بهبود امور و رسیدن به نقطه ایده‌آل در رفع مشکل شهروندان گام بردارد.

وی در بخشی از سخنان خود به پیشگیری جرایم اشاره کرد و افزود: امیدواریم قبل از اتفاق جرم بیشتر به پیشگیری جرایم پرداخته شود تا جلوی برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی گرفته شود، بنابراین از مبادی ذی‌ربط انتظار می‌رود با همکاری در این خصوص ما را در این امر یاری کند.

در این دیدار که در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی شبستر صورت گرفت مهدی نادری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شبستر با تقدیر از همکاری فرماندهی نیروی انتظامی و پرسنل نیروی انتظامی گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزنده و عملکرد مؤثر تمام فرماندهان، مسئولان و کارکنان ناجا تلاش عمومی برای برقراری نظم و امنیت بیشتر در سطح جامعه پاس داشته شود.

انتهای پیام/60002/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول