اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته نیروی انتظامی

ساختمان کلانتری 12 و 16 ارومیه کلنگ‌زنی شد

همزمان با هفته نیروی انتظامی ساختمان کلانتری 12 و 16 ارومیه کلنگ‌زنی شد.

ساختمان کلانتری 12 و 16 ارومیه کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، افتتاح فاز یک یگان ویژه، هنگ مرزی ارومیه و کلنگ زنی کلانتری 12 و 16 از برنامه‌های اجرایی طی هفته نیروی انتظامی بود.

در حوزه معاونت عملیات ف.ا. آذربایجان غربی یگان عملیاتی 110 راه اندازی شد و منظور از تشکیل یگان عملیاتی فوریت‌های پلیس 110 افزایش توان هدایتی و وحدت فرماندهی در انجام عملیات فوریت پلیس 110 و افزایش مسئولیت پذیری و ارتقای سطح حرفه‌ای ماموران است.

کاهش آسیب‌پذیری و افزایش اقتدار و توانمندی نیروی انتظامی در عملیات، استاندارد‌‌سازی الگوی رفتاری در حوزه ماموریتی فوریت‌های پلیس 110، سرعت و دقت در انجام ماموریت‌ها و افزایش صحت آماری از دلایل تشکیل یگان عملیاتی فوریت‌های پلیس 110 است.

افزایش هزینه جرم و ایجاد بازدارندگی برای مرتکبین، افزایش رضایت‌مندی و احساس امنیت در جامعه و رشد منزلت اجتماعی پلیس و افزایش توان واحدهای کوپ برای اجرای وظایف ذاتی در پیشگیری از وقوع جرائم از دیگر دلایل تشکیل یگان عملیاتی فوریت‌های پلیس 110 است.

هدف کلی بهره‌گیری بهینه از امکانات و منابع موجود در عملیات‌های فوریتی 110 برای رسیدن به سطح مطلوب از احساس امنیت در جامعه است.

از آنجایی که مردم و به ویژه جوانان به عنوان سرمایه اجتماعی ناجا محسوب می‌شوند در هفته نیروی انتظامی معرفی و ارائه خدمات نوین و ویژه به جوانان کشور که در سنین خاصی در اختیار نیروهای مسلح قرار می‌گیرند و می‌توانند در هم‌گرایی آنان با ناجا و افزایش احساس مسئولیت و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی پلیس موثر واقع گردد که بر همین اساس برنامه‌هایی در این هفته اجرا می‌شود.

اطلاع رسانی و آموزش‌های همگانی در فضای مجازی، برگزاری ملاقات چهره به چهره مردم با مسئولان وظیفه عمومی و پاسخگویی به سوالات آنان، ارائه خدمات مشاوره‌ای در پایگاه اطلاع رسانی پلیس به مشمولان و خانواده آنان و حضور فرماندهان و مسئولان در دبیرستان‌های پسرانه برای اطلاع رسانی و آگاه سازی درباره خدمت سربازی و پاسخ به سوالات دانش آموزان در مدارس از جمله برنامه‌های اجرا شده در طول هفته نیروی انتظامی است.

نظارت بر اجرای قوانین و مقررات و جلوگیری از انحراف و یا ایجاد زاویه نسبت به اهداف از پیش تعیین شده برای هر برنامه و سنجش برنامه‌های اجرا شده در هفته نیروی انتظامی گامی موثر در کیفی‌سازی برنامه‌ها است که برای تحقق آن فرماندهان و مسئولان در مرکز نظارت همگانی آذربایجان غربی و ملاقات چهره به چهره با مردم برای پاسخگویی به مطالبات آن‌ها حضور یافتند.

انتهای پیام/61005/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول