اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرزندان کارکنان نیروی انتظامی و در اقدامی نمادین

پسرها به جای پدرها؛ نظم و امنیت را مدیریت کردند

برای نخستین بار در کشور فرزندان کارکنان نیروی انتظامی در یک اقدام نمادین نظم و امنیت را مدیریت کردند.

پسرها به جای پدرها؛ نظم و امنیت را مدیریت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرمانده انتظامی استان فارس پنج‌شنبه‌شب در حاشیه برگزاری این آیین نمادین در گفت‌وگو با خبرنگاران در سخنانی اظهار داشت: فرزندان نیروی انتظامی استان فارس ملبس به لباس پلیس سوار بر خودروهای واحدهای گشت نیروی انتظامی مانند فرماندهان، برای برقراری نظم و انضباط اجتماعی در مناطق شلوغ و آلوده اقدام به گشت‌زنی نمادین کردند.

وی خاطرنشان کرد: اگر حضور فیزیکی نیروهای پلیس در محله‌ها و مناطق آلوده به جرائم اجتماعی و اخلاقی مشهود باشد، نشان از اقتدار این نیروی جان‌برکف بوده، که پای در رکاب رهبری از جان و مال خود گذشته و آسایش و امنیت را برای جامعه اسلامی به ارمغان می‌آورند.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان داشت: برای تحقق شعار امسال نیروی انتظامی مبنی بر اقتدار پلیس در سایه قانونمداری، مردم‌داری، روزآمدی و کارآمدی، باید هر کدام از ما پلیس خود باشیم.

سردار سجادیان اضافه کرد: حرکت نمادین در گذشته به شکل ستادی بوده اما به درخواست عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان که علاقه خود را به پوشیدن لباس پلیس و مانند این نیروی جان‌برکف قصد برقراری نظم را داشتند، این طرح به صورت عملیاتی اجرا شد.

انتهای پیام/2448/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول