اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی آذربایجان غربی اعلام کرد

ارائه خدمات مضاعف ناجا در طول هفته نیروی انتظامی

معاون اجتماعی فرماندهی آذربایجان غربی گفت: خدمات مضاعف نیروی انتظامی در طول هفته نیروی انتظامی ارائه شد.

ارائه خدمات مضاعف ناجا در طول هفته نیروی انتظامی

احد مهرمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در حوزه فاوا، خدماتی توسط دفاتر خدمات الکترونیک به صورت 2 شیفت از صبح و عصر تا ساعت 18 ارائه شد.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده در حوزه راهور و پلیس راه یادآور شد: تسهیل در ترخیص خودروهای توقیفی و موتورسیکلت‌هایی که برابر قانون از مدت توقیف آن‌ها باقی‌مانده باشد و عدم اخذ خلافی برای خودروها و موتورسیکلت‌ها تا 2 میلیون ریال خلافی به هنگام ترخیص از خدمات ارائه شده در حوزه راهور است.

معاون اجتماعی فرماندهی آذربایجان غربی افزود: خدمات مضاعف راهور بعد از ساعات اداری در مرکز تعویض پلاک، صدور گواهینامه، ترخیص خودرو و ... ارائه شد.

وی بخشش مدت بایگانی دفترچه‌های رانندگان به غیر از تصادفات فوتی و جرحی و صدور دفترچه کار برای رانندگان در شیفت بعد از ظهر را از جمله خدمات مضاعف نیروی انتظامی در حوزه پلیس راه عنوان کرد.

مهرمند با اشاره به خدمات ارائه شده در حوزه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی عنوان کرد: دایر شدن شیفت بعد از ظهر برای پاسخگویی به سئوالات و درخواست‌های همشهریان مرزی در راستای تسریع در امور کنترل عبور و مرور معابرین مرزی در حوزه گذرنامه از جمله خدمات ارائه شده در هفته نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: در حوزه اماکن نیز شیفت بعد از ظهر برای پاسخگویی به سئوالات و درخواست‌های همشهریان و تسریع در روند صدور پروانه کسب ارائه خدمات اسکان برای مسافران و ارائه راهنمایی‌های لازم برای آن‌ها در شیفت بعد از ظهر دایر شده است.

مهرمند خاطرنشان کرد: خدمات مشاوره خانوادگی، تحصیلی، حقوقی و روان درمانی در طول هفته نیروی انتظامی به صورت ثابت و سیار در شیفت صبح و بعد از ظهر ارائه شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی آذربایجان غربی افزود: جذب و استخدام نیرو در مقطع درجه‌داری مرد از بین جوانان در طول هفته نیروی انتظامی نیز انجام شده است.

به گفته مهرمند، فعالیت ستاد تعویض کارت در شیفت بعد از ظهر، صدور معافیت‌های تحصیلی مراکز آموزشی در شیفت بعد از ظهر و ارائه خدمات مشاوره برای مشمولان و خانواده آنان از جمله خدمات ارائه شده در حوزه وظیفه عمومی به مناسبت هفته نیروی انتظامی است.

وی همچنین ارائه گواهی عدم سوء‌پیشینه به صورت روزانه در حوزه آگاهی و ارائه خدمات رایگان معاینات پزشکی توسط متخصص کودکان، داندانپزشک و پزشک عمومی، ویزیت و درمان رایگان بیماران در مناطق محروم و توزیع بسته‌های بهداشتی در مناطق محروم در حوزه بهداری را از جمله برنامه‌های مضاعف پلیس در طول هفته نیروی انتظامی اعلام کرد.

انتهای پیام/61005/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول