اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد

اجرای 208 برنامه اطلاع رسانی در طول هفته نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: 208 برنامه اطلاع رسانی در طول هفته نیروی انتظامی اجرا می‌شود.

اجرای 208 برنامه اطلاع رسانی در طول هفته نیروی انتظامی

سردار یحیی شرفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پخش فیلم، نماهنگ و سایر مستندات تصویری در راستای پیشگیری از جرائم و آسیب‌ها از جمله برنامه‌های اطلاع رسانی است.

وی افزود: مسئولان و کارشناسان ارشد پلیس‌های تخصصی در برنامه‌های صدا و سیما برای اطلاع‌رسانی و ارائه آموزش همگانی به مردم در قالب برنامه‌های آی ایشیقی، گون آیدین و گفتگوی ویژه خبری حضور می‌یابند.

شرفی یادآور شد: پخش مستند، تیزر، نماهنگ، انیمیشن آموزشی و... از وضعیت آسیب‌ها و جرائم به همراه راهکارهای پیشگیری از جمله سرود اتحاد، انیمیشن پلیس فتا و تیزر هفته نیروی انتظامی از جمله برنامه‌های مورد نظر است.

وی ابراز داشت: با توجه به وظایف گسترده پلیس به عنوان نماد قانون‌مداری و اقتدار و توانمندی در برابر اخلال گران نظم و امنیت و واکنش سریع در برابر بحران‌های اجتماعی، با رعایت ابعاد اخلاقی، علمی و استانداردهای لازم در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه و افزایش احساس امنیت در بین آحاد شهروندان برنامه‌های نمایشی را با اقتدار و صلابت اجرا می‌کند.

شرفی اجرای رزمایش، رهایی گروگان، سلاح کشی، پینت بال، حرکات رزمی، دفاع شخصی، آمادگی جسمانی، چتربازی، حرکات تونفا، حرکات خودرویی، موتورسواری، اسکورت شخصیت‌ها و تعقیب و گریز سارق را از جمله برنامه‌های نمایشی برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع لوح فشرده آموزشی و هشدارهای انتظامی واصله از مرکز ویژه دانشجویان و دانش آموزان از جمله برنامه‌ها در حوزه پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان است.

شرفی افزود: پلیس فتا در چهار شهرستان از جمله مهاباد، بوکان، میاندوآب و خوی همزمان با 56 شهرستان کشور افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه پنجمین روز از هفته نیروی انتظامی با نام نظم، اقتدار، کارآمدی و خدمتگزاری نام‌گذاری شده، تصریح کرد: برنامه مشترکی امروز با شهرداری برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: یک تن و 600 کیلوگرم مواد مخدر مکشوفه امروز امحا می‌شود.

انتهای پیام/61005/ک30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول