اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرماندهی انتظامی نیشابور خبر داد

برگزاری 110 برنامه فرهنگی و آموزشی در هفته نیروی انتظامی

سرپرست فرماندهی انتظامی نیشابور از برگزاری 110 برنامه در هفته بزرگداشت نیروی انتظامی خبر داد.

برگزاری 110 برنامه فرهنگی و آموزشی در هفته نیروی انتظامی

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور، سرهنگ پاسدار سیدحسن حسینی عصر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی همزمان با 13 تا 19 مهرماه در اتاق فرماندهی مرکزی، افزود: برگزاری صبحگاه مشترک در قرارگاه انتظامی نیشابور، اعزام کارشناسان انتظامی و راهور به مدارس و مساجد و برگزاری ارتباطات مستقیم فرمانده و معاونان انتظامی و مدیر کیوسک پلیس با مردم در چهارراه انقلاب از جمله این برنامه‌های این هفته است.

وی اظهار داشت: سرکشی از خانواده معظم شاهد در طول هفته، غبارروبی گلزار شهدا در ساعت 10 صبح روز پنج‌شنبه هجدهم مهرماه و فعال کردن بوستان ترافیک همزمان با روز جهانی کودک در پانزدهم مهرماه انجام می‌شود.

عضو شورای تامین نیشابور با اشاره به بازدید دانش‌آموزان و مهد‌های کودک از مراکز انتظامی و استفاده دانش‌آموزان به‌عنوان همیار پلیس از فرمانده‌کل انتظامی در کل مدارس شهرستان، از قرائت پیام مدرسه استعدادهای درخشان به صورت نمادین روز چهارشنبه هفدهم مهرماه اطلاع داد.

حسینی در خصوص دیگر برنامه‌های هفته انتظامی، توضیح داد: برگزاری مسابقات، تجلیل از حافظان و قاریان قرآن کریم، برگزاری جشن ویژه برای کارکنان و خانواده‌ها در باغرود، تجلیل از شهروندان قانون‌مدار، برپایی نمایشگاه عکس ویژه رفتارهای ترافیکی، برگزاری جلسه با خانواده متوفیان سال قبل در بهشت فضل در خصوص علل تصادفات با حضور رئیس پلیس راهور از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به افتتاحیه پلیس فتا با فرماندهی سرگرد فدائیان در این هفته، عنوان کرد: برگزاری جلسات با روحانیان و دانشگاهیان، مسابقات ورزشی موتورسواری در پیست موتورسواری بشرآباد، کوهپیمایی همکاران صبح پنج‌شنبه در یک مسیر ییلاقی و پیاده‌روی عمومی جاده باغرود صبح روز جمعه نوزدهم مهرماه همراه با اعطای جوایز، برگزار می‌شود.

سرپرست فرماندهی انتظامی نیشابور با بیان اینکه اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح خبرنگاران به‌ برقراری نظم و امنیت کمک می‌کند، تصریح کرد: اگر چنانچه واقعیات درست منعکس نشود می‌تواند ناامنی روانی در جامعه ایجاد کند.

انتهای پیام/2202/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول