اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قزوین:

هفته نیروی انتظامی فرصتی برای یادآوری رشادت‌های شهدا است

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای یادآوری رشادت‌های شهدا و جانبازان این قشر است.

هفته نیروی انتظامی فرصتی برای یادآوری رشادت‌های شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا میرحیدری ظهر امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای یادآوری رشادت‌های شهدا و جانبازان این قشر است.

وی با اشاره به این‌که کاسب از بیان بزرگان دین حبیب خداوند متعال برشمرده شده است، عنوان کرد: افتخار نسبت دادن چنین عنوان مقدسی نصیب همه کسانی شده که در امر تامین مایحتاج مردم فعالیت می‌کنند و موجب شده نگاه مردم به این قشر نگاهی مقدس باشد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به نقش اصناف در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: نقش اصناف در دوران دفاع مقدس و در بحث پشتیبانی از جنگ نقش بی‌بدیلی بود.

این مسئول ادامه داد: بخش قابل توجهی از احساس امنیتی که در جامعه وجود دارد از توجه و همکاری اصناف و بازاریان با نیروی انتظامی نشات گرفته است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به نامگذاری سال‌جاری به عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» از سوی رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: ملت ایران بخش نخست این عنوان را در نخستین فصل سال با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رای محقق کردند.

میرحیدری ادامه داد: تحقق بخش دوم این عنوان که حماسه اقتصادی نام گرفته، اصناف و بازاریان نقش مهمی ایفا می‌کنند.

این مسئول عنوان کرد: برای تحقق این مهم، اصناف و بازاریان باید با بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعتی همکاری داشته باشند تا از این طریق منویات رهبر معظم انقلاب نیز محقق شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به نقش اصناف در مقابله با جنگ نرم اظهار داشت: یکی از قشرهایی که در مقابله با جنگ نرم و ممانعت از عملی شدن توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌تواند موثر باشد، اصناف هستند.

میرحیدری ادامه داد: در این برهه توجه ما همانند دوران دفاع مقدس باید غیرتمندانه باشد و توجه داشته باشیم که ارزش هر گامی که در رابطه با تقویت ارزش‌های دینی بر می‌داریم برابر خونی است که در دوران دفاع مقدس در خاکریزها ریخته شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر همکاری اصناف و بازاریان با نیروی انتظامی در بخش‌های مختلف نبود، قطع یقین نیروی انتظامی نمی‌توانست در ارتباط با ممانعت از اجرای طرح‌های دشمن موفق عمل کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: ملت ایران مدیون خون شهدا و کسانی هستند که آموخته‌های خود در ارتباط با حمایت از دین خدا را به ما انتقال دادند.

میرحیدری ادامه داد: بنابراین باید تلاش کنیم تغییر سبک زندگی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال آن هستند موجب نشود که فرزندان ما به ارزش‌های دینی پشت کنند.

این مسئول تصریح کرد: باید در تقویت بخش‌های دینی به گونه‌ای فعالیت کنیم که شهر قزوین همانند گذشته حتی در ظاهر شهر نیز نشانه‌های دینی و مذهبی بودن شهر مشهود باشد.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: باید به ارزش‌های دینی و اسلامی که شهدای ما با ایثار جان خود سعی در حفظ آن داشتند، بکوشیم تا در قیامت بتوانیم جوابگوی آنان باشیم.

میرحیدری عنوان کرد: اصناف و بازاریان باید با اطلاع‌رسانی به موقع خود در خصوص مسائل امنیتی، تامین امنیت جامعه، پایدارسازی و توسعه آن با نیروی انتظامی همکاری کنند.

انتهای پیام/77010/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول