اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان:

دمای زنجان به تدریج افزایش می‌یابد

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان به انتظار موجود برای افزایش دما از صبح روز جمعه اشاره کرد و گفت: از صبح فردا از شدت وزش باد و میزان ابرها هم کاسته می‌شود.

دمای زنجان به تدریج افزایش می‌یابد

احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، وضعیت جوی استان زنجان را طی 24 ساعت آینده قسمتی ابری تا تمام ابری پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: شدت وزش باد هم طی این مدت در برخی نقاط افزایش می‌یابد.

وی به انتظار موجود برای افزایش دما از صبح روز جمعه اشاره کرد و افزود:‌ از صبح فردا از شدت وزش باد و میزان ابرها هم کاسته می‌شود.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان به افزایش دما از فردا اشاره کرد و گفت: دمای استان بین سه تا پنج درجه افزایش می‌یابد.

این مقام مسئول با بیان اینکه از اوایل هفته آینده وضعیت جوی استان زنجان پایدار پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: دمای زنجان طی روز گذشته بین پنج و 13 درجه در نوسان بوده است.

یاغموری دمای فعلی شهر زنجان را هشت درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: این دما در مقایسه با دیروز یک درجه کاهش را نشان می‌دهد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد احساس سرما بیشتر از دمای اعلام شده، گفت: وزش باد سرمای احساسی را بیشتر از دمای واقعی کرده است.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان، قیدار را با سه درجه بالای صفر دارای پایین‌ترین دما اعلام کرد و افزود: بیشترین دما هم از ماهنشان با 18 درجه گزارش شده است.

این مقام مسئول دمای شهر آب‌بر را طی 24 ساعت گذشته بین 10 تا 13 درجه در نوسان اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول