اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم:

شهرستان طارم از مناطق امن استان زنجان است

فرماندار شهرستان طارم گفت: شهرستان طارم از مناطق امن استان زنجان است.

شهرستان طارم از مناطق امن استان زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین رجبی بعدازظهر امروز در جمع مسئولان انتظامی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی شهرستان طارم اظهار داشت: شهرستان طارم از نظر امنیتی جزو مناطق امن است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: همه دستاوردهای امروز کشور به برکت نظام جمهوری اسلامی و شهداست.

فرماندار شهرستان طارم با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ابراز داشت: با تدابیر حکیمانه امام خمینی(ره) و رهنمون‌های مقام معظم رهبری همه این توطئه‌ها را پشت سر گذاشتیم.

وی با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم پس از پیروزی انقلاب نیز در همه صحنه‌ها حضور گسترده داشته و نظام جمهوری اسلامی و مسئولان نظام را در همه صحنه‌ها یار و یاور بوده‌اند.

رجبی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: همه ساله این نامگذاری‌ها آثار و برکات بسیار ارزشمندی برای توسعه کشور در همه عرصه‌ها به ارمغان می‌آورد.

وی با تاکید بر لزوم همت مضاعف مسئولان برای توسعه روزافزون منطقه تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با همتی مضاعف و با همراهی و همدلی هر چه بیشتر همچون سال‌های گذشته با حرکتی جهشی در عرصه تولید و اقتصاد و رفع مشکلات موجود گام‌های موثری بردارند.

فرماندار شهرستان طارم اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید برای تحقق اهداف سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برنامه‌ریزی و تلاش لازم را صورت دهند.

وی با تاکید بر همت مضاعف مسئولان برای توسعه منطقه تصریح کرد: همگان باید در مسیر کسب رضایت الهی حرکت کرده و با تلاش مضاعف خود در راستای توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی فعالیت کنیم.

انتهای پیام/73001/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول