اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

اصناف در تزریق آرامش به جامعه نقش خطیر دارند

استاندار اردبیل گفت: اصناف پرتلاش و زحمتکش در تزریق آرامش و امنیت جامعه نقش بی‌بدیل و خطیری ایفا می‌کنند.

اصناف در تزریق آرامش به جامعه نقش خطیر دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف در هتل دریای اردبیل اظهار داشت: با اقتدار تمام در صحنه حاضر شده و در کنار مجموعه‌هایی همچون اصناف سعی می‌کند، آرامش و اطمینان واقعی را به جامعه تزریق کند.

وی با یادآوری اینکه همکاری و تعامل این دو مجموعه مردم را به اطمینان خاطری واقعی می‌رساند، تصریح کرد: نقشی که امروز بازاریان ما در حفظ و حراست از قانون و پایبندی به ارزش‌ها انجام می‌دهند، سبب شده تا عده‌ای متخلف و واسطه‌گر نتوانند نظم و آرامش بازار را به هم بزنند.

نیکزاد خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد که برخی از افراد غیر بازاری با ایجاد اختلال اقتصادی و بی‌نظمی اجتماعی جو بازار را ملتهب و یا ارزش و جایگاه بازاریان را کم کنند، در حالی که اصناف و بازاریان استان اردبیل همیشه نقش بسیار بزرگ و خطیری را در صحنه‌ها و ابعاد مختلف خلق کردند.

این مسئول نقش صنوف را در هدایت و ساماندهی مبارزات علنی مردم علیه رژیم شاهنشاهی و حوادث طوفانی اوایل انقلاب را یادآور شد و اضافه کرد: اصناف چه در دوران پیروزی انقلاب، چه در ایام دفاع مقدس و چه در مقطع فعلی همیشه پشتیبان ارزش‌ها و آرمان‌ها بودند و اجازه ندادند، اصالت و حقانیت نظام و مردم خدشه‌دار شود.

وی به هجمه سنگین دشمنان در عرصه اقتصادی اشاره کرد و ادامه داد: در این سنگر بسیار مهم و ارزشمند همه باید وارد میدان شویم و بازاریان و اصناف بیشتر از همیشه با تیزبینی، مراقبت و برقراری نظم و آرامش در بازار بکوشند تا توطئه‌های دشمن در این عرصه نقش بر آب شود.

استاندار اردبیل نقش برجسته اصناف را در خلق حماسه اقتصادی یادآور شد و بیان کرد: اصناف و بازاریان ما امروز با عزت و عظمت تمام در عرصه حاضر شده و سعی می‌کنند با حفظ عدالت در صنوف مختلف پشتیبانی همیشگی خود را از نظام اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان اردبیل نیز استمرار آرامش در بازار را در گرو همکاری اصناف و بازاریان با نیروهای انتظامی اعلام کرد و یادآور شد: امروز بازار ما بیش از هر زمان دیگر به آرامش و دوری از تلاطم نیاز دارد.

ارژنگ عزیزی به اهمیت سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصادی اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذار می‌تواند با مشاهده وضعیت امن و آرام یک جامعه به سرمایه‌گذاری خود دلگرم باشد که در این باب باید نیروی انتظامی در عرصه برقراری امنیت برای سرمایه‌گذاران سنگ تمام بگذارد.

وی از کسبه و اصناف خواست تا پروانه کسب خود را در معرض دید عموم قرار دهند تا مردم با اطمینان خاطر بیشتر خرید خود را از مراکز قانونی انجام دهند.

عزیزی از آحاد مردم خواست هرگونه تخلف و بی‌نظمی در بازار را به بازرسان نظارتی و نیروهای انتظامی اطلاع دهند تا در اولین فرصت برخورد لازم با اصناف متخلف صورت بگیرد.

در پایان این مراسم از فعالان و تلاشگران عرصه نظم و امنیت و همچنین اصنافی که بیشترین همکاری را با نیروی انتظامی در برقراری امنیت و آرامش داشتند، قدردانی شد.

انتهای پیام/62007/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول