اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سوم لیگ آزادگان

دیدار پناه‌آفرین قم و گرند خراسان در ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود

دیدار تیم‌های فوتبال پناه‌آفرین قم و گرند خراسان در سومین هفته رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور جام آزادگان امروز در ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود.

دیدار پناه‌آفرین قم و گرند خراسان در ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سومین هفته از دور اول مرحله گروهی مسابقات فصل جاری فوتبال لیگ باشگاه‌های کشور جام آزادگان از روز سه شنبه، دوم مهر ماه با انجام دیدارهایی در شهرهای مختلف کشورمان آغاز شده و امروز با انجام بیش از 15 مسابقه به پایان می‌رسد.

این در حالی است که امسال در مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور 60 تیم حضور دارند و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در تلاش برای راهیابی به دسته بالاتر یعنی لیگ دسته دوم فوتبال کشور در مراحل مختلف با یکدیگر مبارزه خواهند کرد.

تیم پناه آفرین قم که فصل گذشته در جدال 11 تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم توانست بالاتر از دیگر مدعیان در جایگاه نخست ایستاده و عنوان قهرمانی را کسب کند، این هفته در دیداری خانگی پذیرای نماینده خراسان است.

نماینده فوتبال قم در حالی از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز چهارشنبه سوم مهر ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم به مصاف گرند خراسان می‌رود که از بازی‌های قبل خود فقط یک امتیاز کسب کرده است و هم اکنون وضعیت خوبی در جدول ندارد.

این تیم در مرحله گروهی هم‌اکنون تیم رده هشتم محسوب می‌شود و در حالی با تیم گرند خراسان بازی می‌کند که نماینده خراسان نیز با انجام دو بازی و یک امتیاز به دلیل تفاضل گل در رده یازدهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ آزادگان جای گرفته است.

پناه آفرین قم در هفته نخست این مسابقات در دیداری خانگی در ورزشگاه تختی قم میزبان تیم فوتبال عقاب گنبد بود که در نهایت به تساوی سه بر سه و کسب تنها یک امتیاز از این بازی قناعت کرد، ضمن اینکه نماینده قم در هفته دوم در دیداری خارج از خانه با نتیجه دور از انتظار سه بر یک مغلوب تیم استقلال جنوب تهران شد تا از دو بازی تنها یک امتیاز در کارنامه داشته باشد.

امسال براساس تقسیم‌بندی و تصمیم کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال، تیم‌های حاضر در لیگ دسته سوم فوتبال کشور جام آزادگان در پنج گروه 12 تیمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در نهایت دو تیم جواز حضور به دور بعد را کسب خواهند کرد.

همچنین در دور دوم این مسابقات 12 تیم برتر گروه‌های پنج‌گانه به همراه 14 تیم برتر فصل گذشته در دو گروه 13 تیمی تقسیم‌بندی می‌شوند و در نهایت دو تیم اول و دوم از هر گروه جواز حضور در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور را به دست خواهند آورد.

انتهای پیام /78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول