اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

نقش همیاران پلیس از سوی نیروی انتظامی مثبت ارزیابی شده است

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش همیاران پلیس از سوی نیروی انتظامی مناسب ارزیابی شده است.

نقش همیاران پلیس از سوی نیروی انتظامی مثبت ارزیابی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز و به همت پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد همایش همیاران پلیس در سالن اجتماعات آموزش و پرورش استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این همایش ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان اظهار کرد: در سایه امنیت و آسایش می‌توان زندگی آرام و بدون دغدغه و گرفتاری داشت.

پرویز طاهری در ادامه با تاکید بر این‌که امنیت کنونی در جامعه حاصل تلاش‌های بی‌وقفه نیروی انتظامی است، گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی و دیگر عوامل در بحث برقراری امنیت جامعه بسیار مهم و موثر بوده که شاهد زندگی با امنیت هستیم.

این مسئول فرهنگی در ادامه با بیان این‌که با ظهور امام زمان(عج) امنیت واقعی در جامعه فراهم می‌شود، گفت: عبادت، کار و تولید و تحصیل علم در سایه امنیت وجود دارد.

وی، در بخشی دیگر از سخنان خود به نقش موثر نیروی انتظامی در جامعه اشاره کرد و گفت: این قشر از جامعه از زحمت‌کشان عرصه تلاش و خدمت هستند از این‌رو احترام و مورد تجلیل قرار گرفتن آن‌ها بسیار مهم و ضروری است.

طاهری تصریح کرد: باید فرزندان را از سنین کودکی و نوجوانی با مجموعه پلیس، خدمات آن‌ها، اهداف و برنامه‌ها و حتی لباس پلیس آشنا کرد و به آن‌ها بفهمانیم که لباس پلیس مقدس است و باید با عظمت خاصی به آن نگاه کرد.

این مسئول با بیان این‌که تعامل و همکاری نیروی انتظامی و آموزش و پرورش در بحث همیاران پلیس بسیار خوب و رضایت‌بخش است، گفت: نقش همیاران پلیس از سوی نیروی انتظامی مناسب ارزیابی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برنامه‌های اجرایی همیاران پلیس از لحاظ روانشناسی موثر واقع شده و باید تاثیر مسئولیت‌پذیری با گرایش همیاران پلیس توجه شود.

انتهای پیام/82011/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول