اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبرنگاران آملی به دنبال یک پاسخ

پلیس آمل هوای اطلاع‌رسانی را ندارد

هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی شد تا بدانیم و بپرسیم که چرا فرماندهی انتظامی آمل هوای اطلاع‌رسانی را ندارد.

پلیس آمل هوای اطلاع‌رسانی را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل،نزدیک به دو سال است که فرماندهی انتظامی شهرستان آمل در سکوت کامل خبری می‌گذرد.

تغییرات مداوم در نیروهایی که به عنوان کارشناس اجتماعی و روابط عمومی این نیرو به کار گرفته می‌شوند و معرفی آنها به رسانه‌های شهرستان در این سردرگمی نقش داشته است.

اگر چه در دوره گذشته مدیریت پلیس مازندران، تمامی اخبار پلیس استان به صورت متمرکز از ساری به رسانه‌ها ارسال می‌شد اما در برخی شهرهای مازندران شاهد برگزاری نشست‌های خبری به مناسبت‌های مختلف از جمله روز خبرنگار، هفته نیروی انتظامی، چهارشنبه سوری و برخی مناسبت‌ها بودیم اما به نظر می‌رسد اطلاع‌رسانی پلیس آمل سال‌ها است که تعطیل شده است.

در این سال‌ها اتفاقات خوب و بد زیادی در این شهرستان به وقوع پیوسته‌ است و رسانه‌ها هرگاه که برای جویا شدن از چند و چون آن با مسئولان این بخش در پلیس آمل تماس گرفته‌اند خبری نشده است.

حال این بار نیز در هفته نیروی انتظامی و با توجه به رویکرد فعالانه و قابل تقدیر فرماندهی جدید انتظامی مازندران در بهره‌گیری از رسانه‌ها به منظور امری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، باز هم رنجیدیم که پلیس آمل چرا هوای رسانه‌ها را ندارد.

یک هفته پیش از آغاز هفته نیروی انتظامی زمانی که صحبت از تدوین جدولی برای برنامه‌های این هفته بود، در پیش‌نویس برنامه نام نشست خبری با خبرنگاران روز شنبه ساعت 10 صبح خوشحال‌مان کرد اما بی‌خبر بودیم که این عنوان فقط برای نوشتن یک نام بود تا یک برنامه‌ برای اجرایی شدن.

به هر حال امیدها برای باز شدن دروازه‌های اطلاع‌رسانی نیز در این شهر به یاس تبدیل شد و  پلیس این شهر همچنان تلاش دارد که دروازه‌های اطلاع‌رسانی به سوی خبرنگاران را بسته نگه دارد.

---------------------------

یادداشت الناز پاک‌نیا

--------------------------

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول