اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ناجا

50 پلیس در قشم خون اهدا کردند

50 پلیس شاغل در بخش‌های تخصصی و دریابانی قشم اقدام به اهدای خون کردند.

50 پلیس در قشم خون اهدا کردند

فرمانده انتظامی شهرستان قشم در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: هر ساله به مناسبت هفته ناجا فرصت مغتنمی است تا این نیرو با ارائه اقدامات خود در عرصه‌های مختلف نسبت به ایجاد تعامل هر چه بیشتر با آحاد جامعه و فراهم کردن زمینه‌های مشارکت عمومی شهروندان در برقراری نظم و امنیت عمومی اقدام کند.

محمد بوستانی با اشاره به نقش و جایگاه نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در جامعه از جایگاه مهمی برخوردار است و استواری جامعه مرهون فعالیت‌های شبانه‌روزی این قشر زحمتکش است.

وی افزود: در طول هفته ناجا خدمات مختلفی به شهروندان ارائه خواهد شد که از جمله آنها ویزیت رایگان برای اهالی جزیره هنگام است.

بوستانی اضافه کرد: علاوه بر این برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی متنوعی نیز در طول این هفته در مناطق مختلف قشم با مشارکت و حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

اکبر راشدنیا، رئیس بازرسی پایگاه دریابانی نیز گفت: به مناسبت هفته ناجا، یک روز در این ایام به عنوان روز اهدای خون اعلام شد، همکاران به صورت خودجوش به سازمان انتقال خون مراجعه و این اقدام خداپسندانه را در راستای کمک به بیماران نیازمند که با کمبود خون مواجه هستند، انجام دادند.

انتهای پیام/88001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول