اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

هفته ناجا، پلیس و مدیریت افکار عمومی

هفته ناجا فرصت مغتنمی برای پلیس و مدیریت افکار عمومی از سوی این نیروی مقتدر است.

هفته ناجا، پلیس و مدیریت افکار عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در دنیایی که به شدت تحت تاثیر تغییرات شگرف تکنولوژی است، اقشار اجتماعی یکی از ارکان مهم امنیت هستند که نوع و میزان مشارکت آنان موجب انسجام اجتماعی شده و تشکیل دهنده نظم و ثبات در جامعه است.

در این میان فرایند شناخت توان نامحدود افکار عمومی و هدف‌گذاری برای مدیریت بر آن می‌تواند ضامن اقتدار ملی شده که خود یکی از مولفه‌های لازم برای دستیابی به امنیت پایدار خواهد بود که در سایه این امنیت پایدار است که کشور توان حرکت به سمت اهداف کوتاه مدت و دراز مدت را پیدا خواهد کرد و رضایتمندی عمومی ایجاد شده و زمینه‌ها و شرایط ایجاد و شیوع آسیب‌ها در جامعه بطور کلی از بین رفته و یا به حداقل ممکن می‌رسد.

افکار عمومی توان بی‌نهایت توده‌های اجتماعی است که وقتی همسو و هم جهت به سمت یک هدف مدیریت شود بسیاری از تغییرات شگرف در جامعه تحقق می‌یابد.

پلیس با هوشمندی مبادرت به شناخت و بررسی علمی زمینه‌های موجود در جلب مشارکت عمومی کرده و برنامه‌ها و اهداف خود را جهت بسترسازی برای ایجاد یک همسویی در افکار عمومی جامعه به سمت تحقق مولفه‌های امنیت اجتماعی پایدار تدوین و به مرحله اجرا در می‌آورد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام در این باره معتقد است: مهم‌ترین هدف این برنامه‌ها استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی و توان افکار عمومی برای پیشگیری و درمان آسیب‌های موجود در جامعه است.

محمدرضا نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: هفته ناجا به عنوان تابلوی اقدامات و ماموریت‌های پلیس که در معرض دید و قضاوت عمومی قرار می‌گیرد بهترین فضا را برای معرفی برنامه‌های مشارکتی و در کنار آن توانمندی‌های عملیاتی مهیا کرده است.

وی ادامه داد: در این هفته تلاش شده تا تمام اقداماتی را که در راستای دستیابی به امنیت پایدار در پلیس انجام می‌شود به صورت نمونه به جامعه معرفی شود که در خلال همین برنامه‌های هفته ناجاست که زمینه‌های جدیدی در ارتقاء بهره‌وری و جلب مشارکت عمومی شناسایی می‌شود.

انتهای پیام/2246/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول