اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان خبر داد

آغاز دوره آموزشی جوش و بازرسی برای بسیج مهندسین

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان گفت: دوره آموزشی جوش و بازرسی برای بسیج مهندسین سازمان آغاز شده است.

آغاز دوره آموزشی جوش و بازرسی برای بسیج مهندسین

علی‌رضا بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: این دوره در راستای تحقق اهداف آموزشی سازمان بسیج مهندسین برگزار می‌شود.

وی به برگزاری این دوره آموزشی اشاره کرد و افزود: این دوره برای ارتقای مهارت‌های آموزشی مهندسین در حوزه جوش در حال برگزاری است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان از حضور 35 نفر در این دوره آموزشی خبر داد و تاکید کرد: این دوره با ثبت نام آقایان و بانوان همراه بوده است.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم برای بانوان کلاس جداگانه‌ای تعریف کنیم، یادآور شد: بانوان نیز برای حضور در این دوره آموزشی ابراز علاقه کرده‌ و تاکنون 10 نفر نیز ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان به آغاز کلاس‌های تئوری این دوره آموزشی اشاره کرد و افزود: کلاس‌های تئوری این دوره در واحد آموزشی امام علی (ع) واقع در سه راهی امجدیه در حال برگزاری است. 

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم دوره عملی نیز برای این کلاس‌های آموزشی برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: در حال رایزنی برای برگزاری دوره‌های عملی در فنی و حرفه‌ای هستیم.     

بیگدلی از رایگان بودن این دوره‌ها خبر داد و اظهار داشت: سازمان بسیج مهندسین در تلاش است دوره‌های آموزشی رایگان و بدون هزینه برای اعضای خود برنامه‌ریزی و برگزار کند.       

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان به مدارک ارائه شده در پایان این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت: بعد از پایان دوره به افرادی که در این دوره شرکت کنند مدرکی از سوی فنی و حرفه‌ای اعطا می‌شود.                       

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی بر اساس استانداردهای فنی و حرفه‌ای تدوین شده است، افزود: این دوره آموزشی دارای کیفیت و کمیت مناسبی است.

بیگدلی فعالیت‌های آموزشی سازمان بسیج مهندسین را یادآور شد و تاکید کرد: سازمان بسیج مهندسین در سطح استان برای ارتقای سطح علمی اعضای خود تلاش می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان کانون بسیج مهندسین شهرستان زنجان را دارای جایگاه مناسب در سطح استان دانست و یادآور شد: اقدامات مناسبی در طی سال‌های اخیر صورت گرفته است.

وی از کسب مقام نخست کانون بسیج مهندسین زنجان در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: کانون بسیج مهندسین در جشنواره استانی مالک اشتر موفق به کسب رتبه نخست شده است.

بیگدلی توجه به موضوع آموزش را مهم دانست و یادآور شد: برنامه‌های مختلفی در سازمان بسیج مهندسین برنامه‌ریزی شده است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان به دیگر کانون‌های فعال در سطح استان اشاره کرد و گفت: در شهرستان‌های ابهر، خدابنده و خرمدره نیز کانون بسیج مهندسین فعال است.

وی تلاش اعضای بسیجی سازمان را یادآور شد و تاکید کرد: تلاش‌های مستمر اعضای سازمان بسیج مهندسین برای اعتلای جایگاه بسیج مهندسی قابل توجه بوده است.

بیگدلی با بیان اینکه بسیاری از دوره‌های رایگان آموزشی مرهون زحمات اعضای سازمان است، افزود: تلاش اعضای سازمان برای ارتقای جایگاه سازمان بسیار مناسب بوده و برای سازمان بسیج مهندسین بی‌هزینه است.

انتهای پیام/73007/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول