اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد بیرجند:

تفکر بسیجی باید در بین دانشجویان نهادینه شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، گفت: تفکر بسیجی باید در بین دانشجویان نهادینه شود تا بستر فرهنگی جامعه نفوذ ناپذیر شود.

تفکر بسیجی باید در بین دانشجویان نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن هاشمی صبح امروز در مراسم تجلیل از دانشجویان جهادگر با اشاره  به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر این‌که بسیج لشکر مخلص خداست، اظهار داشت: اهمیت و ماهیت بسیج بر هیچ‌کس پنهان نیست.

وی افزود: هر کشور و حاکمیتی برای بقای خود و به طور عام نظام جمهوری اسلامی نیازمند فرهنگ زمان خاص خود بود بنابر این نباید بسیج را از دایره محدود نظامی نگاه کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد بیرجند گفت: نظام جمهوری اسلامی مهم‌ترین ابزار برای تداوم و آرمان جهانی خود را دارد که آن استمداد از نیروی بسیج است.

هاشمی با بیان این‌که در دوران بعد از دفاع مقدس بسیج در زمینه عمرانی و سازندگی آنچه در توان داشت به مصداق واقعی کلمه انجام داد، تصریح کرد: امروز بسیج در حوزه فرهنگی و علمی قرار دارد و نظام سلطه تفکر بسیج را دشمن خود می‌داند.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، ادامه داد: تفکر بسیجی باید در بین دانشجویان نهادینه شود تا بستر فرهنگی جامعه نفوذ ناپذیر شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند اذعان داشت: نظام سلطه در حوزه‌های دیگر ناموفق بوده بنابراین راهکار جنگ نرم را در پیش گرفته است.

هاشمی بابیان این‎که مقابله با این هدف دشمن بر دوش بسیجیان دانشجو است، تاکید کرد: دانشجویان باید ادامه‌دهنده راه شهدا در سنگر فرهنگ مقدس اسلامی و در راستای توسعه علمی و آموزشی کشور و ترویج ارزش‌های اسلام باشند.

وی به توفیقات اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: اردوهای جهادی حرکتی خالصانه برای کسب توفیقات الهی است و دانشجویان نیز استقبال خوبی از این دوره‌ها داشتند.

انتهای پیام/22481/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول