اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر:

تعامل شهرداری با بسیج سبب تسریع در خدمت‌رسانی به شهروندان می‌شود

شهردار باقرشهر با اشاره به اهمیت تعامل با بسیج گفت: تعامل بسیج با شهرداری سبب تسریع در خدمت‌رسانی به شهروندان می‌شود.

تعامل شهرداری با بسیج سبب تسریع در خدمت‌رسانی به شهروندان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سعید استاد فرج بعد از ظهر امروز در شست مشترک شهردار باقرشهر با فرمانده و شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج 451 ثامن الحجج (ع) باقرشهر با قدردانی از تلاش‌های بسیج در حفظ و گسترش فرهنگ بسیجی و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداء گفت: حضور بسیج در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی و هنری نشانه توانمندی بالای این یادگار گرانقدر رهبر کبیر انقلاب است و خوشبختانه این روحیه در بین کارکنان شهرداری باقرشهر نیز وجود دارد و آنان با حفظ این روحیه خود را خدمتگزار شهروندان شریف باقرشهر می‌دانند و از تمام توان خود در راستای ارتقای سطح خدمات فرهنگی و رفاهی بهره می‌جویند.

شهردار باقرشهر در ادامه با اشاره به برخی خدمات شهرداری در احداث مراکز خدماتی، فرهنگی و تفریحی افزود: ارائه این خدمات در راستای کاهش مشکلات مردم و ارتقای سطح زندگی ایشان است.

وی در ادامه تاکید کرد: تعامل بسیج با شهرداری موجب تسریع در خدمت‌رسانی به شهروندان و بالابردن میزان رضایت‌مندی ایشان از این ارگان خدماتی می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج 451 ثامن الحجج (ع) باقرشهر نیز ضمن قدردانی از همکاری و همراهی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر در پیشبرد اهداف و برنامه‌های بسیج به‌ ویژه در برگزاری مراسمات یادواره شهداء، رسیدگی به خانواده‌های معظم شهدا و به ‌ویژه همکاری موثر در اسکان و پذیرائی از زائران حرم نورانی امام راحل (ره) را بسیار چشمگیر و ارزشمند دانست و گفت: بی‌شک انجام این خدمات بدون تعامل و همکاری بسیج و شهرداری اجرائی نمی‌شود.

عباس میرزائی خاطرنشان کرد: با حضور مجدد شهردار جدید که از تجریه‌ای بالا در امر مدیریت شهری و آشنایی کاملی با شهر دارد موجب شده است به‌زودی شاهد رشد چشمگیر در برنامه‌ریزی و بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگ شهری باشیم.

وی در ادامه از شهردار باقرشهر درخواست کرد جلسات هم‌اندیشی مدیران شهری به‌ویژه شهردار با شورای فرماندهی بسیج باقرشهر در آینده نیز ادامه داشته باشد.

نشست مشترک شهردار باقرشهر با فرمانده و شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج 451 ثامن الحجج (ع) باقرشهر پیرامون موضوعات مشترک برگزار شد.

این گزارش حاکی است، در این نشست مشترک که سعید استاد فرج شهردار باقرشهر و عباس میرزائی فرمانده حوزه مقاومت بسیج 451 ثامن الحجج (ع) باقرشهر و شورای فرماندهی حضور داشتند در ارتباط با اهمیت گسترش تعاملات شهرداری به‌منظور حل مشکلات شهروندان، بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/2462/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول