اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

سد کوثر هفته بسیج افتتاح می‌شود

استاندار اردبیل گفت:‌ همزمان با هفته بسیج در سال‌جاری سد کوثر در شهرستان کوثر افتتاح می‌شود.

سد کوثر هفته بسیج افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر نیکزاد در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان کوثر ابتدا از سالن ورزشی نیمه‌کاره روستای سنگ‌آباد شهرستان کوثر بازدید و چون عملیات اجرایی این سالن ورزشی به علت مشکلات اعتباری متوقف مانده بود، از مسئولان ورزش و جوانان آغاز به کار مجدد این پروژه را تا هفته آینده خواستار شد.

وی در ادامه از بیمارستان 32 تختخوابی شهر گیوی بازدید کرد و اظهار داشت: عملیات سفت‌کاری از جمله نمای ساختمان در حال اتمام بوده و به زودی عملیات نازک‌کاری داخل ساختمان آغاز می‌شود.

نیکزاد از ساختمان نیمه‌کاره دولت واقع در میدان سلام گیوی بازدید کرد و افزود: اسکلت این مجتمع به پایان رسیده و در آینده‌ای نزدیک آجرچینی و عملیات داخل این مجتمع آغاز می‌شود.

این مسئول همچنین از مدرسه شبانه‌روزی حجاب شهر گیوی بازدید کرد و ادامه داد: عملیات اجرایی این مدرسه شبانه‌روزی رو به اتمام است و در هفته بسیج سال ‌جاری افتتاح می‌شود.

وی از مدرسه شش کلاسه شریعتی شهر گیوی هم بازدید کرد و از اتمام عملیات اجرایی این مدرسه خبر داد و بیان کرد: قرار بر این شد که دانش‌آموزان این مدرسه در این آموزشگاه به آموزش خود ادامه داده و در هفته آینده با حضور دانش‌آموزان این مدرسه افتتاح شود.

استاندار اردبیل از سد گیوی شهرستان کوثر بازدید کرد و یادآور شد: متأسفانه عملیان اجرایی این سد در چند روز اخیر متوقف بوده و اینجانب همراه با نماینده شهرستان‌های کوثر و خلخال به دیدار وزیر نیرو رفته و اعتبار لازم در مورد فعالیت دوباره این پروژه ملی تأمین شده که به امید خدا عملیات اجرای این سد در هفته بسیج سال‌جاری به پایان رسیده و افتتاح می‌شود.

نیکزاد در پایان با اهالی روستاهای نی احمد بیگ و هواشانق دیدار به عمل آورد و در حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مورد حل و فصل مشکلات مربوط به آب شرب و راه روستایی اقداماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/62006/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول