اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودان خبر داد

اختصاص اعتبار برای تکمیل سالن‌های ورزشی بسیج در رودان

فرماندار رودان از اختصاص اعتبار برای تکمیل سالن‌های ورزشی بسیج در این شهرستان خبر داد.

اختصاص اعتبار برای تکمیل سالن‌های ورزشی بسیج در رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامرضا نظرنژاد عصر امروز در دومین جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان، از اختصاص هزار میلیون ریال از اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای سهم شهرستان برای تکمیل سالن‌های ورزشی بسیج در این شهرستان خبر داد.

فرماندار رودان با اشاره به اینکه در شهرستان رودان تعداد 111 طرح و پروژه عمرانی در دست اقدام وجود دارد، گفت: برای تکمیل این پروژه‌ها در سال جاری اعتبارات لازم اختصاص یافته که امیدواریم در زمان ممکن این طرح‌ها به بهره‌برداری برسند.

نظرنژاد در این نشست با انتقاد از مدیران برخی از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان که در راستای جذب اعتبارات مورد نیاز به منظور اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرستان اقدامات لازم به عمل نیاورده‌اند، اظهار داشت: با بررسی‌های صورت پذیرفته برخی از مدیران اجرایی از طریق اداره‌کل متبوع خود اقدامات بایسته‌ای را در جهت جذب اعتبارات تخصیص یافته به عمل نیاورده‌اند که این دستگاه‌ها انتظار تخصیص اعتبار از محل اعتبارات سهم شهرستانی را نداشته باشند.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی رودان، پیگیری مبادله موافقت نامه‌های طرح‌ها و پروژه‌های مصوب و همچنین نظارت بر اجرای طرح‌ها و پروژه عمرانی در دست اقدام را از وظایف عمده مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و بیان داشت: اگر مدیران اجرایی این دو مقوله مهم و اساسی را با جدیت پیگیری کنند شاهد پیشرفت قابل توجهی در اجرای پروژه‌ها خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تخصیص اعتبار برای توسعه و بازسازی اماکن دینی و مذهبی از جمله مساجد و بقاع متبرکه خبر داد و اذعان داشت: برای نخستین بار در سال جاری برای توسعه و بازسازی اماکن دینی و مذهبی از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای سهم شهرستان اعتباراتی تخصیص یافته که انتظار می‌رود متولیان امر در راستای جذب این اعتبارات اقدامات لازم در وقت و زمان مقرر به عمل آورند.

فرماندار رودان همچنین از اختصاص 200 میلیون ریال اعتبار برای تکمیل و تجهیز کتابخانه عمومی شیخ طوسی و 500 میلیون ریال اعتبار هم برای تکمیل زیارت‌گاه سید عمرو روستای اسلام‌آباد رودان خبر داد.

نظرنژاد بر برگزاری جلسات این کمیته به صورت ماهیانه تأکید و تصریح کرد: جلسات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان می‌بایست به صورت ماهیانه برگزار شود و در این جلسات مدیران اجرایی که دارای طرح و پروژه عمرانی هستند، روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی را گزارش کنند.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی رودان با بیان اینکه سال گذشته برای شهرستان در راستای جذب اعتبارات سال خوبی نبود، عنوان کرد: لازم است در پیگیری‌های مالی مدیران دستگاه‌های اجرایی اطلاعات کافی داشته باشند تا در راستای جذب اعتبارات چون سال گذشته با مشکلات مواجه نباشیم.

فرماندار رودان در پایان بر تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در دست اقدام هم مورد تأکید و عنوان کرد: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز، تلاش برای تکمیل طرح‌های عمرانی در سال جاری باید دوچندان شود.

انتهای پیام/88001/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول