اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بویراحمد خبر داد

کمک یک میلیارد ریالی بویراحمدی‌ها به جشن عاطفه‌ها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بویراحمد از جمع‌آوری بیش از یک میلیارد ریال کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های سال جاری در این شهرستان خبر داد.

کمک یک میلیارد ریالی بویراحمدی‌ها به جشن عاطفه‌ها

زریر انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به میزان درآمدهای حاصله از جشن عاطفه‌های امسال اشاره کرد و گفت: حضور چشمگیر مردم نوعدوست  شهرستان بویراحمد در تمامی برنامه‌های کمیته امداد مایه فخر و مباهات است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد اظهار کرد: مردم نیکوکار شهرستان با حضور در پایگاه‌های کمیته امداد بار دیگر ثابت کردند که به فکر محرومان و نیازمندان بوده و به این نهاد حمایتی اطمینان کامل دارند و همواره به یاد محرومان و مستضعفان هستند.

انصاری تصریح کرد: در جشن عاطفه‌های سال جاری مردم و خیرین نیکوکار بیش از یک میلیارد و 468 میلیون و 551 هزار ریال به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.

وی، اذعان داشت: تبلیغات و اجرایی شدن جشن عاطفه‌ها با بازگشایی مدارس آغاز و در روزهای دهم و یازدهم و دوازدهم مهر ماه به ترتیب در مدارس، پایگاه‌های کمیته امداد و میعادگاه‌های نماز جمعه صورت گرفت که استقبال از برنامه‌های امسال جشن عاطفه‌ها بسیار رضایت‌بخش بود.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد با تشکر از حضور پرشور مردم در این جشن، گفت: امید است با برنامه‌ریزی‌های موثر شاهد حضور همگانی و مشارکت عمومی مردم در تمام برنامه‌های مشارکتی این نهاد باشیم.

انصاری تأکید کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده از جشن عاطفه‌ها در اولین فرصت بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

این مسئول از صدا و سیما، نیروی مقاومت بسیج، آموزش و پرورش و کلیه کسانی که کمیته امداد را در اجرای برنامه‌های جشن عاطفه‌ها حمایت کردند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/82011/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول