اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد دامغان خبر داد

جمع‎آوری بیش از 130 میلیون ریال در جشن عاطفه‎های دامغان

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دامغان گفت: در جشن عاطفه‎های شهرستان دامغان، بیش از 130 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی جمع‎آوری شد.

جمع‎آوری بیش از 130 میلیون ریال در جشن عاطفه‎های دامغان

محمد قوسی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان با همکاری بسیج و آموزش و پرورش، جشن عاطفه‎ها را در بیش از 60 پایگاه ثابت و سیار در شهرستان دامغان برگزار کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دامغان هدف از برگزاری جشن عاطفه‎ها را یاری رساندن به دانش‎آموزان و دانشجویان نیازمند و زیرپوشش این نهاد حمایتی برشمرد.

قوسی گفت: این عمل خداپسندانه باعث ایجاد انگیزه بیشتر بین دانش‎آموزان و دانشجویان شده و آنان را برای کسب علم و دانش ترغیب و تشویق می‎کند.

وی مبلغ نقدی جمع‎آوری شده در جشن عاطفه‎ها را 60 میلیون ریال برشمرد و افزود: نیکوکاران دامغانی 74 میلیون ریال به صورت غیرنقدی به افراد نیازمند و زیرپوشش کمک کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دامغان از مردم شهرستان دامغان و شهر امیریه از توابع این شهرستان به خاطر حس نوع‎دوستی در امر کمک به نیازمندان قدردانی کرد و گفت: در اسرع وقت کمک‎های جشن عاطفه‎ها در اختیار افراد نیازمند و زیرپوشش قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/2249/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول