اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشن عاطفه‌های امسال صورت گرفت

کمک 230 میلیون ریالی باشتی‌ها در جشن عاطفه‌ها

رئیس کمیته امداد باشت از کمک 230 میلیون ریالی باشتی‌ها در جشن عاطفه‌ها خبر داد.

کمک 230 میلیون ریالی باشتی‌ها در جشن عاطفه‌ها

حبیب‌الله باقرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: امسال مردم باشت حضور خوب و ارزنده‌ای در جشن عاطفه‌ها داشتند؛ با وجود کوچک بودن شهرستان و همچنین برخی محرومیت‌ها، مردم و خیران باشتی همواره حضوری خوب و ارزنده در کارهای خیر داشته‌اند.

وی تصریح کرد: از این میزان کمک‌ها 111 میلیون و 770 هزار ریال به صورت نقدی و مابقی غیرنقدی بوده است که این حضور مردمی جای تقدیر دارد.

رئیس کمیته امداد باشت بیان کرد: 12 پایگاه ثابت و سیار نیز کار جمع‌آوری کمک‌های مردم این شهرستان در جشن عاطفه‌های امسال را بر عهده داشتند.

باقرپور با اشاره به اینکه 25 پایگاه در مدارس روستایی و شهری باشت کار جمع‌آوری کمک‌های جشن عاطفه‌های امسال را به عهده گرفت، افزود: بخش عمده کمک‌های جمع‌آوری شده از سوی دانش‌آموزان صورت گرفت.

وی اضافه کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده این جشن در کمترین زمان ممکن براساس اولویت‌بندی صورت گرفته بین خانواده‌های زیر پوشش و نیازمندان شناسایی شده شهرستان توزیع خواهد شد.

رئیس کمیته امداد باشت با اشاره به اینکه 300 دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصیلی زیرپوشش این نهاد حمایتی است، تأکید کرد: 198 نفر از این دانش‌آموزان یتیم و بدون سرپرست هستند.

باقرپور با بیان اینکه رسالت مهم کمیته امداد علاوه بر تأمین بخشی از نیازمندی‌های جامعه هدف کمک به رشد فرزندان مددجو و مستضعف، اما مستعد جامعه است، عنوان کرد: بسیاری از فرزندان محروم استان و این شهرستان توسط کمیته امداد و کمک‌های این نهاد حمایتی به رتبه‌های خوب دست یافته‌اند.

وی در پایان یادآور شد: در حوزه فرهنگی همه‌گونه کمک و حمایت خود را از این قشر ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/82007/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول