اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

کمک 260 میلیون ریالی مردم چرام در جشن عاطفه‌ها

رئیس کمیته امداد چرام گفت: در جشن عاطفه‌ها مبلغ 260 میلیون ریال کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در چرام جمع‌آوری شد.

کمک 260 میلیون ریالی مردم چرام در جشن عاطفه‌ها

علی‌حسن مظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار کرد: در جشن عاطفه‌های امسال مردم نوعدوست و خیر شهرستان چرام مبلغ 260 میلیون ریال کمک کردند.

رئیس کمیته امداد چرام با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها مصداق بارز نوعدوستی و انسان دوستی و حرکتی برای گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری است، گفت: مردم خیر و نیکوکار شهرستان چرام همگام با سراسر کشور با حضور در پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها ثابت کردند که همیشه به فکر نیازمندان و محرومین هستند.

وی افزود: جشن عاطفه‌ها با هدف حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نهادینه کردن فرهنگ انفاق و نیکوکاری همه ساله در مهر ماه و همزمان با آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به این مطلب که در جشن عاطفه‌های امسال مبلغ 260 میلیون ریال کمک‌های مردم خیر و نیکوکار جمع‌آوری که در اسرع وقت در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود، عنوان کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس برای توزیع در بین دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام از همکاری موثر صدا و سیما، آموزش و پرورش، نیروی مقاومت بسیج و تمام کسانی که برای برگزاری جشن عاطفه‌ها نهایت تلاش را داشتند و همچنین از حضور پرشور مردم نیکوکار و خیر شهرستان در جشن عاطفه‌ها تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/82002/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول