اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد گچساران خبر داد

کمک 400 میلیون ریالی گچسارانی‌ها در جشن عاطفه‌ها

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران گفت: مردم نو‌ع‌دوست و خیر این شهرستان در جشن عاطفه‌ها افزون بر 400 میلیون ریال کمک نقدی و جنسی داشته‌اند.

کمک 400 میلیون ریالی گچسارانی‌ها در جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، امرالله فروزنده ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها همزمان با بازگشایی مدارس، توسط کمیته امداد امام خمینی و با همکاری آموزش و پرورش و بسیج سپاه ناحیه گچساران در این شهرستان برگزار شد.

وی ابراز داشت: امسال افزون بر 140 پایگاه ثابت و سیار در سطح میادین، معابر عمومی، مدارس و پایگاه‌های مقاومت بر پا شده بود و مردم از این پایگاه ها استقبال مطلوبی داشتند.

مدیر کمیته امداد گچساران استقبال گچسارانی‌ها از این پایگاه‌ها را بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: این جشن هرساله در آستانه بازگشایی مدارس و با هدف کمک به نیازمندان و تهیه اقلام مدرسه برای کودکان و نوجوانان این خانواده‌ها برگزار می‌شود.

فروزنده گفت: برگزاری جشن عاطفه‌‌ها سبب ترویج فرهنگ انفاق، صدقه، احسان، کمک به هم‌نوع و نهادینه کردن این مهم در نوجوانان و نونهالان و همچنین برطرف کردن مشکلات دانش‌‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت است.

وی تصریح کرد: امسال از محل کمک‌های مردمی و خیران به پایگاه‌های جشن عاطفه‌های کمیته امداد در این شهرستان مبلغی افزون بر 400 میلیون ریال جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 180 میلیون ریال کمک نقدی و 220 میلیون ریال کمک جنسی در جشن عاطفه‌ها

فروزنده یادآور شد: افزون بر 180 میلیون از این کمک‌ها به صورت جنسی و حدود 220 میلیون ریال هم کمک نقدی بوده است.

وی ابراز داشت: شعار امسال جشن عاطفه‌ها «در انتظار مهر حماسی» بود که باید آن را در همه بخش‌های زندگی و در همه زمان‌های زندگی برای دانش‌آموزان تبیین کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران با اشاره به این‌که افزون بر 12 هزار پاکت میان دانش‌آموزان در مدارس توزیع شد، بیان کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده به مدارس برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اختصاص می‌یابد.

فروزنده ادامه داد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته گچسارانی‌ها حضوری چشم‌گیر در این کار خیر و خداپسندانه داشتند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد با همکاری آموزش و پرورش مبالغ جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌ها را میان دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان توزیع می‌کند.

فروزنده معتقد است نهادینه ‌شدن ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین نوجوانان و کودکان از مزایای برگزاری این جشن همزمان با آغاز سال تحصیلی است.

انتهای پیام/82001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول