اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان سقز:

حماسه مهر جشن عاطفه‌ها در سقز رقم خورد

مدیر کمیته امداد شهرستان سقز گفت: حماسه مهر جشن عاطفه‌ها در سقز رقم خورد.

حماسه مهر جشن عاطفه‌ها در سقز رقم خورد

فاروق محمودی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در سقز، کمیته امداد امام خمینی را از جمله دستگاه‌های خدمات‌رسان به افراد بی‌بضاعت جامعه نام برد که در طول عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه منشاء خیر و برکت بوده و در راستای کمک به نیازمندان واقعی جامعه حرکت کرده است.

وی اظهار داشت: تعداد 12 پایگاه ثابت و سیار و 150 پایگاه در مدارس امر جمع‌آوری کمک‌های خیرین را در شهرستان سقز انجام دادند.

محمودی تصریح کرد: کمک‌های مردمی به جشن عاطفه در سقز نسبت به سال گذشته با رشد قابل توجهی مواجه شده به‌طوری که تاکنون 68 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده است.

وی مردم سقز را مردمی خیر و نوع‌دوست برشمرد و گفت: تنها از طریق صندوق‌های صدقه، ماهیانه 170 میلیون ریال در سقز جمع‌آوری می‌شود و سال گذشته دانش‌آموزان در مدارس 80 میلیون ریال به‌صورت نقدی و غیرنقدی به دانش‌آموزان کم‌بضاعت کمک کردند.

مدیر کمیته امداد سقز در پایان خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان چهار میلیارد و 970 میلیون ریال زکات فطریه و کمک جمع‌آوری شد که شهرستان سقز در این زمینه رتبه دوم استان را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/79010/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول