اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد

کمک 5 میلیارد ریالی بوشهری‌ها در جشن عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: مردم نوع‌دوست استان بوشهر در جشن عاطفه‌ها بیش از 5 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.

کمک 5 میلیارد ریالی بوشهری‌ها در جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید محبی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری باشکوه جشن عاطفه‌ها اظهار داشت: مردم نوع‌دوست و سخاوتمند استان بوشهر در جشن عاطفه‌ها 5 میلیارد و 148 میلیون و 102 هزار و 500 ریال کمک نقدی و غیرنقدی به جشن عاطفه‌ها ارائه کردند.

وی افزود: در زمان برگزاری جشن عاطفه‌ها پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شهرستان‌های 10‌گانه استان بوشهر مستقر شد و مردم کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در این پایگاه اهدا کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اضافه کرد: مجموع کمک‌های جشن عاطفه‌ها که بیش از 5 میلیارد ریال بوده شامل کمک‌های نقدی و غیرنقدی بود که توسط پرسنل کمیته امداد در شهرستان‌های مختلف جمع‌آوری شد.

محبی اضافه کرد: کمیته امداد پس از جمع‌آوری این کمک‌ها با یک برنامه‌ریزی خاص آنها را بین افراد نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد توزیع خواهد کرد.

وی با اشاره به جایگاه مهم کمیته امداد، گفت: کمیته امداد یکی از نهادهای ارزشمند و یادگاری ماندنی از حضرت امام خمینی است که همواره در فعالیت‌های خداپسندانه پیش‌قدم بوده است.کمیته امداد همواره تلاش دارد توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش را عملیاتی کند و یکی از اهداف این کار کم شدن خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، هنری، ورزشی از دیگر فعالیت‌های کمیته امداد است که در طول سال با برنامه‌ریزی از قبل مشخص شده آنها را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/66006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول