اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آبادان:

نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در منطقه هیچ قصوری نخواهد کرد

فرمانده انتظامی آبادان گفت: نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در منطقه هیچ قصوری نخواهد کرد.

نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در منطقه هیچ قصوری نخواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حسین کهیایی پیش از ظهر امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که در محل ستاد فرماندهی منطقه انتظامی آبادان برگزار شد، اظهار کرد: تعامل بین پلیس و نیروی انتظامی ارتباط تنگاتنگ و تعامل همه‌جانبه‌ای وجود دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهرستان باید در راستای برجسته‌تر کردن نقاط قوت شهر بکوشند افزود: می‌توان در هفته ناجا بیش از پیش در راستای محکم کردن این حلقه اتصال و جلب مشارکت‌های مردمی گام برداشت.

فرمانده انتظامی آبادان، ماموران نیروی انتظامی را فرزندان ملت و خادمان آنها دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی انتظار تعامل و همکاری از مردم دارد و در راستای گام برداشتن در مسیر ایجاد آرامش و امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

*سایر ارگان‌ها نیروی انتظامی را همراهی کنند

امام جمعه آبادان نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی تجلیل از تلاش‌ها و خدمات شبانه روزی افرادی‌ست که در راستای ایجاد امنیت جامعه، همیشه بیدار هستند.

حجت‌الاسلام حاج علی ابراهیمی‌پور با بیان اینکه در این راستا سایر ارگان‌ها باید با نیروی انتظامی همکاری و همراهی کنند افزود: نیروی انتظامی شهدای بی‌شماری برای حراست از میهن اسلامی و جان و مال مردم تقدیم کرده و امروز نیز همچنان با اقتدار هرگونه تعدی و تجاوز را از دشمنان می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی نه امروز بلکه در عرصه‌های مختلف همپای ارتش و سپاه در تمام صحنه‌ها حضور داشته است تصریح کرد: به منظور جهت‌دهی کارهای نیروی انتظامی باید بحث آموزش مد نظر قرار گیرد که موضوع پیشگیری یکی از مهمترین آنهاست.

امام جمعه آبادان در پایان گفت: در این راستا سایر ارگان‌ها نیز باید با نیروی انتظامی همکاری و همراهی کنند.

انتهای پیام/72001/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول