اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود محدودیت‌های مالی

برنامه‌های هیئت‌های ورزشی زنجان عملیاتی شده است

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان به محدودیت‌های مالی موجود در ورزش اشاره کرد و گفت: با وجود همه تنگناها همه برنامه‌های ارائه شده توسط هیئت‌های ورزشی عملیاتی شده است.

برنامه‌های هیئت‌های ورزشی زنجان عملیاتی شده است

ایرج رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به موفقیت‌های ورزشکاران استان زنجان از آغاز سال جاری تا کنون اشاره کرد و اظهار داشت: طی چند وقت اخیر ورزشکاران زنجانی موفق به کسب چندین مدال بین‌المللی شده‌اند.

وی به موفقیت‌های ووشوکاران زنجانی در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: محسن محمدسیفی و علی بختیاری موفق به کسب دو مدال طلا از این مسابقات شده‌اند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در پاسخ به سئوالی در مورد تعداد ورزشکاران زنجانی حاضر در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی گفت: استان زنجان با دو ورزشکار و یک مربی که در هر سه در رشته ووشو بودند در این مسابقات شرکت کرده بود.

این مسئول کسب مدال نقره از مسابقات قهرمانی واترپلوی جوانان آسیا را از دیگر موفقیت‌های ورزش استان زنجان اعلام کرد و افزود: این جوانان جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را در رشته واترپلو که در کشور ترکیه برگزار می‌شود به دست آورده‌اند.

رحمانی به حضور دو ورزشکار زنجان در تیم ملی بزرگسالان واترپلو اشاره و تصریح کرد: محمد حسین محمدی و سهیل خادم پیر دو زنجانی حاضر در مسابقات آسیایی هستند.

وی از حضور حسینی و اسماعیلی در مسابقات شمشیر بازی جوانان و امید خبر داد و اضافه کرد: سه فوتبالیست زنجانی هم به عضویت تیم فوتبال بانوان درآمده‌اند تا در مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی زیر 16 سال شرکت کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان به محدودیت‌های مالی موجود در ورزش از جمله ورزش استان زنجان اشاره کرد و گفت: با وجود همه تنگناها ورزشکاران همه تلاش خود را برای اعتلای نام استان انجام می‌دهند.

این مسئول تاکید کرد: با وجود همه محدودیت‌های ملی همه برنامه‌های کشوری ارائه شده توسط هیئت‌های ورزشی به صورت کامل عملیاتی شده است.

انتهای پیام/73004/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول