اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گردهمایی روسای هیئت‌های ورزشی بسیج اصفهان مطرح شد

تغییر در نگرش‌ها به جهت آرامش در ورزش استان اصفهان

در گردهمایی روسا و مسئولان هیئت‌های ورزشی بسیج استان اصفهان تغییر در نگرش‌ها به جهت آرامش در ورزش استان مطرح شد.

تغییر در نگرش‌ها به جهت آرامش در ورزش استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در گردهمایی که با حضور رؤسا و دبیران هیئت‌های ورزشی بسیج استان برگزار شد به ارزیابی عملکرد شش ماهه هیئت‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات ورزش بسیج پرداخته شد.

در این جلسه به چالش‌های موجود در ورزش استان نیز اشاره و هر کدام از هیئت‌ها نظرات خود را در ارتباط با سیر نزولی ورزش استان مطرح کردند.

مسائل مهم فنی، اجرایی، ستادی و .. از عناوین مهم بحث در این گردهمایی بود، به باور همه حاضرین ضعف در برخی تصمیم گیری‌ها موجب بروز برخی مشکلات آن‌هم در شرایط فعلی ورزش استان شده است.

در این نشست به منظور پر رنگ‌تر شدن مسائل اخلاقی در ورزش، رفع تنش‌های موجود و بی فایده و مضر برای ورزش استان و بداخلاقی‌های سیاسی ورزشی که به طور حتم به نفع ورزش استان نیست، راهکارهایی برای برون رفت از چالش‌های پیش روی ورزش استان بررسی و مطرح شد.

از جمله این راهکارها را می‌توان توجه بیشتر به دلسوختگان، پیشکسوتان و اهالی ورزش، توجه به ایجاد شور و نشاط سیاسی در نزد مسئولین ورزش، دوری از تنش‌های بی‌فایده، کینه‌ها و پیش داوری‌ها و استفاده از ظرفیت‌های بالای بسیج در این حوزه خواند.

برای جلوگیری از این مهم نیز راهکار اصولی و اساسی دیگری بیان شد که همانا تغییر در نگرش‌ها به عنوان یک مقوله اخلاقی ورزشی به منظور ایجاد آرامش در ورزش این روزهای استان اصفهان با تمسک به یکی از خصلت‌های مهم الهی که همان اخلاق و منش پهلوانی است، پیشنهاد شد.

انتهای پیام/63020/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول