اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

فراهم کردن زیرساخت‌ برای گرایش مردم به ورزش ضروری است

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با تأکید بر اینکه باید زمینه مشارکت مردم در ورزش فراهم شود، گفت: ما نیز در تلاش برای فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم به این منظور هستیم.

فراهم کردن زیرساخت‌ برای گرایش مردم به ورزش ضروری است

مهران تیشه‌گران امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه در ورزش همگانی محدودیت خاصی برای اقشار و سنین مختلف وجود ندارد گفت: باید زمینه برای مشارکت تمامی رده‌های سنی در ورزش و بویژه ورزش همگانی در بخش بانوان و آقایان ایجاد شود.

وی با تأکید بر اینکه اداره‌کل در صدد فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم برای نیل به این هدف است گفت: جذب اقشار مختلف جامعه به ورزش‌های پایه و همگانی از مهمترین اولویت‌های کاری ما است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به لزوم جلب مشارکت مردم در ورزش همگانی خواستار تعامل و همکاری هرچه بیشتر و برداشتن قدم‌های اساسی در این راستا شد.

تیشه‌گران در ادامه به بیان برنامه‌های این اداره‌کل در هفته تربیت بدنی پرداخت و تصریح کرد: این برنامه‌ها در راستای ارتقای سلامت در نظر گرفته شده است و با مشارکت خود مردم این ویژه برنامه‌ها اجرا می‌شود.

وی دیدار با بازنشستگان و برگزاری ورزش‌های همگانی به صورت مشترک را از جمله برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: دیدار با نماینده ولی‌فقیه، دیدار با استاندار، دیدار با ائمه جمعه، نشست خبری، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای ورزشکاران از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان برگزاری این برنامه‌ها را مسابقات ورزشی کشوری، لیگ، منطقه‌ای، همایش پیاده‌روی، کوه‌پیمای عمومی در بین آحاد جامعه، مراسمات فرهنگی و ورزش صبحگاهی در میان کارمندان ادارات عنوان کرد.

تیشه‌گران در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه بهره‌مندی جامعه از فضایی سالم و تندرست مهیا شود.

گفتنی است هفته تربیت بدنی همه ساله از 26 مهر تا دوم آبان و به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی نامگذاری شده است. 

انتهای پیام/79012/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول