اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس آبپخش مطرح کرد

تلاش پرسپولیس آبپخش برای صعود به لیگ کشور / مسئولان از باشگاه‌های ورزشی حمایت کنند

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس آبپخش با تاکید بر تلاش پرسپولیس آبپخش برای صعود به لیگ کشور خواستار حمایت جدی مسئولان از باشگاه‌های ورزشی شد.

تلاش پرسپولیس آبپخش برای صعود به لیگ کشور / مسئولان از باشگاه‌های ورزشی حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عیسی زائرپور صبح امروز در نشست با مسئولان در دشتستان اظهار داشت: توجه به ورزش و توسعه اماکن ورزشی امری مهم است که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: در اسلام تاکید بسیار زیادی به امر ورزش شده و امروز باید برای جلوگیری از انحراف جوانان در راستای ترویج فرهنگ ورزش اهتمام ورزیم.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس آبپخش خاطرنشان کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آبپخش در راستای جذب جوانان به سمت ورزش و ایجاد فضایی سالم و بانشاط در جامعه تلاش زیادی از خود نشان داده و سعی کرده‌ایم با فرهنگ‌سازی و انجام برنامه‌های فرهنگی و ورزشی دین خود را ادا کنیم.

زائرپور تصریح کرد: تیم پرسپولیس هم‌اکنون مدعی جدی قهرمانی در لیگ استان است و برای صعود به لیگ فوتبال کشور شانس بسیار زیادی داریم و امسال با تمرینات منظم و با برنامه‌ریزی اساسی به سمت قهرمانی استان گام برمی‌داریم.

وی عنوان کرد: همه تیم‌های لیگ استان برای ما قابل احترام هستند و برای موفقیت تمام تیم‌ها دعا می‌کنیم و امیدوار هستیم که با رقابت سالم و جوانمردانه شاهد تقویت روحیه نشاط در بین تماشاگران در ورزشگاه‌ها باشیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس آبپخش با اشاره به انتخابات اخیر هیئت فوتبال استان بوشهر نیز گفت: انتخابات با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و مدیرکل تربیت بدنی و نمایندگان باشگاه‌ها برگزار شد و محمد نجفی از فعالان و دلسوزان ورزش استان با رای اعضای مجمع به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب شده که همه باید کمک کنیم تا شاهد اعتلای فوتبال استان در سطح کشور باشیم.

زائرپور تاکید کرد: محمد دوانی بیش از 12 سال رئیس هیئت فوتبال استان بود و انصافاً با زحمات شبانه‌روزی و خالصانه برای اعتلای فوتبال زحمت کشید و لازم است که مورد تقدیر قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در یکسال اخیر با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم کرده‌ایم و البته با این وجود اجازه نداده‌‌ایم که خللی به روند رو به رشد این باشگاه وارد شود.

زائرپور افزود: از مسئولان استان و فعالان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران انتظار داریم از این باشگاه ریشه‌دار و باسابقه و پرطرفدار حمایت کنند تا جوانان این باشگاه و تماشاگران پرشور این تیم بار دیگر ورزشگاه‌ها را بانشاط و سرزنده کنند.

وی با تقدیر از مدیران گروه صنعتی مبارک خاطرنشان کرد: مدیران گروه صنعتی مبارک حمایت خوبی از باشگاه پرسپولیس داشته‌اند و بخشی از هزینه‌های این باشگاه را متقبل شده‌اند که امیدوار هستیم در همه امورات خود توفیق لازم را به دست بیاورند.

زائرپور یادآور شد: همه باید دست به دست هم دهیم و در راستای رشد و پیشرفت ورزش و به‌ویژه فوتبال در سطح استان و کشور اهتمام ورزیم و نباید فرصت را هدر دهیم.

انتهای پیام/2452/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول