اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهر در مجلس:

پیشرفت ورزشگاه 5 هزار نفری اهر در 3 سال فقط 10 درصد اعلام شد

نماینده مردم اهر در مجلس با انتقاد از کندی عملیات اجرایی ورزشگاه 5 هزار نفری شهرستان اهر گفت: متأسفانه با گذشت بیش از سه سال از تصویب این پروژه و آغاز عملیات اجرایی تاکنون با 10 درصد پیشرفت فیزیکی به حال خود رها شده است.

پیشرفت ورزشگاه 5 هزار نفری اهر در 3 سال فقط 10 درصد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عباس فلاحی‌باباجان بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از مدال‌آوران اهر با اشاره به سابقه درخشان ورزش شهرستان اهر در رشته‌های مختلف خواستار تدوین برنامه‌ای مناسب و حمایت جدی از قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی از سوی اداره کل ورزش و جوانان در این خصوص شد.

وی فضا، امکانات و تجهیزات ورزشی موجود در شهرستان اهر را پاسخگوی نیاز عمومی شهرستان ندانست و از مسئولان ذیربط خواست با توجه به موقعیت و جمعیت شهرستان که جز چهار شهرستان بزرگ استان است، ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و توسعه امکانات و فضای موجود را در اولویت برنامه کاری خود قرار دهند.

*ورزشگاه 5 هزار نفری اهر در 3 سال فقط 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

این نماینده مجلس با انتقاد از کندی عملیات اجرایی ورزشگاه 5 هزار نفری شهرستان اهر گفت: متأسفانه با گذشت بیش از سه سال از تصویب این پروژه و آغاز عملیات اجرایی تاکنون با 10 درصد پیشرفت فیزیکی به حال خود رها شده است که انتظار مردم و اهالی ورزش شهرستان و اختصاص اعتبارات لازم و تسریع در اجرای این پروژه است.

فلاحی‌باباجان گفت: جوانان شهرستان اهر که دارای استعدادهای ویژه در حوزه ورزشی هستند انتظار دارند فضاهای موجود شهرستان به صورت رایگان در اختیار آنها قرار بگیرد که تمرینات ورزشی خود را در این سال‌ها انجام دهند.

وی همچنین اظهار کرد: نباید برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی که در حوزه فعالیت اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر است تحت‌الشعاع فعالیت‌های ورزشی قرار گیرد و باید با تدبیر و پیگیری لازم این بخش نیز مورد توجه جدی اداره ورزش و جوانان قرار گیرد تا اوقات فراغت به نحو ممکن با برنامه‌های متعدد فرهنگی، اجتماعی و ورزشی پر شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، حمایت از نخبگان و قهرمانان ورزشی و مدال‌آوران با ارائه ساز و کارهای عملی را از برنامه‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی برشمرد.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول