اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرم‌دره خبر داد

توزیع 15 هزار اصله نهال بین نهالکاران و باغداران خرمدره‌ای

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرم‌دره گفت: در 6 ماه نخست سال‌جاری بیش از 15 هزار اصله نهال بین باغداران و نهالکاران خرمدره‌ای توزیع شده است.

توزیع 15 هزار اصله نهال بین نهالکاران و باغداران خرمدره‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از اداره‌کل منابع طبیعی استان زنجان، غلامرضا محمودی اظهار داشت: این تعداد نهال به منظور توسعه فضای سبز و زراعت چوب در این منطقه استان انجام گرفته است.

به گفته وی، هم‌اکنون نزدیک به 20 هزار هکتار از عرصه‌های ملی شهرستان خرم‌دره با تلاش شبانه‌روزی نیروهای یگان این اداره‌کل حفاظت می‌شود.

این مسئول در خصوص عملکرد بخش مرتع این اداره از ابتدای سال، اظهار کرد: در 6 ماه نخست سال 6 دستگاه آبخشور بهداشتی ساخته شده و 52 هکتار از مراتع نیز کودپاشی صورت گرفته است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرم‌دره از مدیریت چرای بیش از 17 هزار هکتاری خبر داد و بیان داشت: از این میزان 250 هکتار قرق و 250 هکتار نیز برای نظارت برای محصولات فرعی صورت گرفته است.

وی از چهار مورد تشدید پروانه چرا خبر داد و درباره برنامه‌های اجرا شده بخش ترویج این اداره، ابراز کرد: 50 نفر از بهره‌برداران و دانش‌آموزان در زمینه آشنایی با منابع طبیعی دوره‌های مربوطه را گذرانده‌اند.

محمودی از پاسخگویی به 50 مورد استعلام‌ها و 25 مورد پرونده‌های پیگیر در مراجع قضایی خبر داد.    

انتهای پیام/2308/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول